Web Analytics Made Easy - Statcounter

قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی دیروز استقلال و پارس جنوبی جم بسیار پر سر و صدا و جنجالی از آب درآمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی دیروز استقلال و پارس جنوبی جم بسیار پر سر و صدا و جنجالی از آب درآمد. تصمیم‌های او در ۲۰ دقیقه اول بازی کاملا روی جریان بازی تاثیر گذاشت و البته طبق معمول تیم بازنده یعنی پارس معترض اصلی این اتفاق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶ داور یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد. در این صحنه محل وقوع خطا مهم‌ترین نکته بود. به نظر می‌رسید خطای مدافع پارس روی قائدی پشت محوطه جریمه رخ داد. اما او در داخل محوطه به زمین خورد و داور پنالتی اعلام کرد.

اما در لحظه زدن پنالتی هم یک اتفاق جنجالی رخ داد. بیشتر از ۵ بازیکن قبل از اینکه جپاروف ضربه پنالتی را بزند وارد محوطه شدند. توپ هم گل شد اما داور نظری برای تکرار پنالتی نداشت. لحظاتی بعد روح الله سیف اللهی در صحنه‌ای مشکوک در داخل محوطه جریمه استقلال سرنگون شد. به نظر می‌رسید که منتظری در این صحنه مهاجم پارس را شارژ کرد. اما رضا کرمانشاهی اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض سیف اللهی را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه ۲۱ هم سیف اللهی به خاطر خطا روی قائدی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد!‌ عده‌ای معتقدند داور در مورد این بازیکن سختگیری کرد. او می‌توانست در یکی از دو صحنه‌ای که به سیف اللهی کارت نشان داد به او تذکر بدهد. اما او خیلی سریع و قاطع واکنش نشان داد و با این تصمیم تکلیف بازی مشخص شد. تارتار سرمربی پارس در این لحظه به شدت معترض بود و می‌خواست تیمش را بیرون بکشد اما این اتفاق نیفتاد و بازی ادامه پیدا کرد.

مهم‌ترین اتفاقات بازی در همین دقایق رخ داد. البته نمی‌شود به این زودی همه تصمیمات رضا کرمانشاهی را تائید یا رد کرد. شاید کارشناسی داوری در برنامه ۹۰ بتواند این نقاط مبهم را که کم هم نیستند روشن کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از پخش برنامه بلایند دیت یک شخصی به نام وینی که با پیگیرد وی همراه شد، حالا برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی منتشر شده که آنها از شرایط شان برای ازدواج می‌گویند. بخشی از این برنامه که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود