Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم اختتامیه پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران گفت: در این کنفرانس ضمن بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش درس ریاضی، آخرین یافته‌های آموزشی ارائه شد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در مراسم اختتامیه پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران  در بوشهر با بیان اینکه  این رویداد علمی آموزشی بهترین فرصت برای ارائه آخرین یافته‌های آموزش ریاضی است اظهار داشت: در  پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران که در روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در بوشهر برگزار شد چالش‌ها و فرصت‌های آموزش ریاضی برای ارتقای آموزش این درس مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه به عرصه آموزش ریاضی با بهره گیری از این کنفرانس با محوریت آموزش و پرورش بیان کرد: برای بررسی آموزش درس ریاضی که نقش مهمی در تحول زندگی دارد به صورت علمی و دقیق و عملیاتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر بررسی برگزاری این کنفرانس با موارد مشابه در ایران و دیگر کشورها افزود:در پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران بیش از 500  آموزگار درس  ریاضی از کارگاه‌های آموزشی آن بهره‌مند شدند.

کرمی با بیان اینکه در نمایشگاه پانزدهمین کنفرانس ریاضی در استان بوشهر آخرین یافته‌ها، محصولات و دست سازه‌ها آموزشی درس ریاضی برای روان سازی یادگیری به نمایش گذاشته شد بیان کرد: براساس بررسی نظرسنجی‌های انجام شده دراین سه روز میزان رضایت مندی آموزگاران از این کنفرانس قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه در کنفرانس یاد شده چالش‌های پیش‌روی معلمان در آموزش ریاضی مورد بررسی قرار گرفت  تصریح کرد:حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی دوره ابتدایی  از محورهای پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر بود.

دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاض بوشهر هم اظهار داشت: 297 مقاله و 30 کارگاه به پانزدهمین کنفرانس آموزشی ریاضی کشور ارائه شد که 192 مقاله در بخش چالش‌های پیش روی معلمان در آموزش ریاضی، 20 مقاله در محور چگونگی انتخاب و 85 مقاله در زمینه حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی دوره ابتدایی است که پس از ارزیابی‌ها 26 مقاله برای سخنرانی، 66 مقاله درقالب پوستر و 9 کارگاه پذیرفته و اجرا شد.

سعید کریمی با اشاره به اینکه  9 کارگاه آموزشی در این کنفرانس ارائه شد خاطرنشان کرد: بیش از 500 معلم ریاضی استان بوشهر در این کارگاه‌های آموزشی با آخرین روش‌های آموزش درس ریاضی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس سخنرانی علمی و ارائه مقالات در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: از بین مقالات مورد پذیرش قرار گرفته 26 مقاله به صورت سخنرانی 20 دقیقه‌ای و 68 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

در این کنفرانس از پیشکسوتان معلم ریاضی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رستمی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای عشایری تنگستان اظهار داشت: امور عشایری نمی‌تواند به تنهایی جواب گوی همه مشکلات جامعه امور عشایری در استان باشد.

مدیرکل عشایری استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت همه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند که در طرح‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بودجه‌های سنواتی خود با اختصاص اعتبارات مناسب با جمعیت عشایر وظایف خود را در قبال جامعه عشایری انجام دهند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که دولت مردمی سیزدهم به عشایر توجه دارد بحث آئین ساماندهی است که موجب ۱۰ برابری افزایش اعتبارات عشایری شده است.

مدیرکل عشایری استان بوشهر یاد آور شد: در تنگستان در طی ۲ سال گذشته خدمات بسیار خوبی با اعتبارات بیش از سه میلیارد تومان به عشایر شهرستان ارائه شده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم شعار سال مقام معظم رهبری در شهرستان در خصوص جهش تولید و مشارکت مردمی محقق شود منوط به همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در کنار عشایر است.

رستمی بیان کرد: جمعیت عشایر تنگستان یک درصد جمعیت این شهرستان است که نیازاست در اعتبارات شهرستان معادل یک درصد جمعیت اعتبار برای امور عشایری شهرستان در نظر گرفته شود.

مدیرکل عشایری استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۲.۵ درصد جمعیت استان بوشهر را عشایر تشکیل می‌دهند ولی اعتبارات که برای امور عشایری استان در نظر گرفته می‌شود زیر نیم درصد است.

وی ادامه داد: در تسهیلات تبصره ۱۸ مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان باز پرداخت هفت ساله برای اشتغال عشایر شهرستان مبلغ ۳ میلیارد تومان به ۲۵ نفر تسهیلات داده شد.

نصب پنل‌های خورشیدی

رستمی افزود: انتظار داریم در سال جاری با نصب پنل‌های خورشیدی اتفاقات خوبی در شهرستان ایجاد شود که دیگر شاهد چادر عشایر بدون برق نداشته باشیم و برای این منظور امور عشایری استان ۵۰ درصد اعتبارات این طرح از محل اعتبارات اداره کل و۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات شهرستان اختصاص داده شود.

مدیرکل عشایری استان بوشهر خواستار برگزاری جلسات امور عشایری تنگستان به صورت مداوم و در هر فصل حضور عشایر برگزار شود.

وی اضافه کرد: در تنگستان ۱۶ آب گرم کن خورشیدی در اختیار عشایری قرار گرفته که نیاز است مشخص شود که به کدام یک از عشایر داده شده است.

کد خبر 6089328

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟