Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:43:54 GMT

کنایه جالب پیکه به باشگاه اسپانیول

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۲۴۴۸

کنایه جالب پیکه به باشگاه اسپانیول

رکنا: جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، پس از پیروزی شب گذشته مقابل اسپانیول، کنایه جالبی به این باشگاه زد.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بارسا که در دیدار رفت کوپا مقابل اسپانیول متحمل شکست شده بود، شب گذشته با پیروزی 2-0 توانست صعودش به دور بعد را قطعی کند. بازیکنان و هواداران اسپانیول پس از پیروزی در دیدار رفت، رفتار تمسخرآمیزی نسبت به بارسلونا و بازیکنانش داشتند و حالا پیکه در صدد جبران، این باشگاه را متعلق و محدود به منطقه کورنیا خواند، موضوعی که هواداران اسپانیول را خشمگین کرده زیرا آنها خود را کاتالانی واقعی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" اینطور نبود که ما در این بازی به مشکل بخوریم ولی اسپانیول کورنیا همیشه کار را برای ما سخت می‌کند. بازی را خیلی خوب با دو گل شروع کردیم و نتیجه برای ما رضایت بخش است."

وقتی خبرنگار از پیکه درباره اینکه چرا آنها را اسپانیول کورنیا خوانده گفت:" بله البته، اسپانیول کورنیا. آنها متعلق به منطقه کورنیا هستند. درست است؟"

هواداران اسپانیول در دیدار رفت شعارهای تندی علیه پیکه داده بودند و حالا با مطرح شدن این صحبت ها، پیکه بار دیگر باید منتظر استقبال آنها باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک