Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در مورد سیستم چرخشی والورده ابزار خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه لیونل مسی معمولا در تمامی بازی های بارسلونا به طور کامل بازی می کند، اما والورده امسال در ۲ بازی لیگ قهرمانان با وی استراحت داد.

احتمال نیمکت نشینی در ادامه فصل:

در این خصوص سرمربی تصمیم گیرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اغلب با والورده در ارتباط هستم و همانند دیگر همبازیانم هیچ مشکلی با سیستم چرخشی ندارم.

دیدار برابر اسپانیول:

خوشبختانه شرایط خوب پیش رفت و ما امتحان دشواری را برای این حریف پشت سر گذاشتیم. اگرچه بازی دشواری بود اما ما از نحوه رقم خوردن اتفاقات خوشحال هستیم.

والورده از همان ابتدا در مورد خواسته هایش روشن صحبت می کرد و ما نیز با این موضوع وفق پیدا کردیم. ما از لحاظ دفاعی قدرتمند هستیم و بازیکنان باکیفیتی به بارسلونا اضافه شده اند که حلال مشکلات خواهند بود. کوتینیو و یری مینا به تازگی به تیم اضافه شده اند و ما از حضور آنها خوشحال هستیم.

لیونل مسی در مورد دریافت توپ طلا گفت:

من بارها گفته ام که جوایز فردی و توپ طلا هدف اصلی من نیست و من برای فتح جام ها بازی می کنم. من امیدوارم که فصل را به بهترین حالت پایان برسانیم و می دانم که حالا در مسیر درست قرار داریم. اهداف ما همانند همه فصول است؛ تلاش برای فتح همه عناوین.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس