Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:57:15 GMT

مردم، سرمايه اصلي انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۱۵۶۳

مردم، سرمايه اصلي انقلاب هستند

خبرگزاري آريا - نشست اعضاي هيأت امنا و ادوار کميسيون طرح و برنامه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در اين معاونت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي معاونت امور استان‌ها، دکتر علي دارابي، دکتر حسام‌الدين آشنا مشاور رئيس جمهور، دکتر محمد حسن تبرائيان، مجيد رجبي معمار، نصرت‌ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. لطفي، سردار محمدرضا موحدي، پرويز کرمي، حجت‌الاسلام عباس اسکندري، دکتر سيداحمد حسيني، سردار عليرضا افشار، عباس فاطمي، حاجي سفيدي و دکتر مجيد ملکي‌ تبار از اعضاي حاضر در اين نشست بودند.
در اين جلسه، دکتر علي دارابي رئيس ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در رسانه ملي با اشاره به گذشت 39 سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي اظهار کرد: در 40 سالگي انقلاب اسلامي بايد انديشه‌هاي ناب امام خميني(ره) را به عنوان محور وحدت در جامعه مورد بازخواني عميق قرار داد و ابعاد فرهنگي، سياسي، اجتماعي، بين‌المللي و فقهي ايشان را در کنار مبارزات فراگير عليه استبداد داخلي و استکبار خارجي براي نسل جوان تبيين کرد.
معاون امور استان‌هاي صداوسيما با بيان اين‌که انقلاب اسلامي، موجب وحدت ملت ايران شد، خاطرنشان کرد: همين مساله نظام جمهوري اسلامي را بنيان نهاد. به عبارتي مردم، نقش اصلي را در پيروزي، تداوم و تثبيت نهضت داشتند و سرمايه اصلي انقلاب هستند.
وي ادامه داد: ستاد بزرگداشت چهلمين سالروز انقلاب اسلامي وظايف سنگيني به عهده دارد. از يک سو بايد به تحليل و چرايي و زمينه‌هاي پيدايش انقلاب بپردازد و از سوي ديگر فراز و فرودها و سير تطور و تحکيم نظام اسلامي را مورد ارزيابي قرار دهد. همچنين لازم است دستاوردها، پيشرفت‌ها و نيز چالش‌ها و موانع پيش رو را بدرستي مورد واکاوي قرار دهد.
دارابي با اشاره به وظايف صدا و سيما در اين زمينه عنوان کرد: رسانه ملي برنامه‌ريزي و تمهيدات گسترده‌اي به منظور بزرگداشت 40 سالگي انقلاب داشته ولي لازم است مجلس، قوه قضاييه، دولت، بخش خصوصي و مردم، نقش محوري در اين زمينه ايفا کنند.
دکتر حسام‌الدين آشنا، مشاور رئيس‌جمهور و رئيس مرکز بررسي‌هاي استراتژيک هم در اين جلسه با اشاره به تحولات فرهنگي، اقتصادي، سياسي و نظامي منطقه اظهار کرد: سند چشم‌انداز 1404 مدت‌هاست طراحي شده و به مرحله اجرا درآمده که لازم است حرکتي جدي در اين زمينه صورت بگيرد، چرا که اگر اين سند بدرستي مورد توجه و کار قرار بگيرد، شتاب خوبي را در حوزه پيشرفت شاهد خواهيم بود و اميدواري در سطح جامعه بيشتر مي‌شود، ضمن اين‌که براي نقد و بررسي عملکردمان هم ملاک خوبي در اختيار خواهيم داشت.
وي افزود: در آستانه چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، بايد نگاهي جدي به گذشته داشته باشيم چرا که انقلاب، نوعي انقطاع اساسي در تاريخ ايران به وجود آورد و آن را به قبل و بعد از اين رويداد تقسيم کرد، ولي بعضي ساختارها در کشور تداوم يافته‌ و خود را حفظ کرده‌‌اند هر چند افراد تغيير کرده‌اند.
نصرت‌ا... لطفي، قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي هم در اين نشست اظهار کرد: اعضاي شوراي راهبردي و شوراي هماهنگي و اجرايي و نيز کارگروه‌هاي ستاد بزرگداشت چهلمين سالروز پيروزي انقلاب بزودي معرفي خواهند شد و جلسات آنها برگزار مي‌شود.
وي افزود: برنامه‌هاي بزرگداشت 40 سالگي انقلاب از بهمن امسال آغاز مي‌شود و تا دهه فجر و 22 بهمن سال 97 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند