Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام داشت، با توجه به ورود جبهه هوای سرد و کاهش شدید دمای هوا و به منظور حفاظت کنتورهای آب از یخ‌زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان شهرهای استان موارد زیر را رعایت کنند: پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش‌های مناسب باید انجام بگیرد؛ البته این کار لازم است به صورتی باشد که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود، و شهروندان توجه کنند در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

 این اطلاعیه می‌افزاید: شهروندان استان تهران در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی که همواره به جام شگفتی‌ها معروف است در شرایطی که فصل گذشته با برگزاری دربی بزرگ تهران در فینال اعتبار و حال و هوای خاصی گرفته بود، امسال شرایط متفاوتی را دنبال می‌کند.

درحالی که استقلال تهران در مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته بود حالا سه تیم تهرانی دیگر نیز در یک هشتم وداع کردند‌.

پرسپولیس حذف شده بزرگ این مرحله بود و در یک هشتم پیکان تهران و سایپا تهران نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند تا تنها تیم تهرانی مرحله یک چهارم نهایی هوادار باشد که امروز با برتری برابر مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند