Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در نمایشگاه گروهی شیشه و رنگ آثاری متنوع در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند که نمایانگر ظرفیت وسیع نقاشی پشت شیشه است. آثاری که با شیوه‌هایی گوناگون و مواد مختلف در پشت شیشه نقش بسته اند.

سعید رضاخان در این باره گفت: زهرا احمدی خطیر، عاطفه تقی پور، سپیده جعفری، فروغ الزمان سعیدی، سمیه صفری، نسیم طالب پور، سمیه کوخازاده، نیکو مسعودی هنرمندانی هستند که آثارشان برای نخستین بار در میان اعضا سابق به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شهرهای مختلف شرکت کننده داشتیم که در این میان می‌توان به مشهد، سمنان، بابل، بابلسر و اصفهان اشاره کرد و این مطلب نشان دهنده روند روبه گسترش گروه دارد.

رضاخان اظهار داشت: در راستای گسترش فعالیت‌های گروه، در سال آینده، دو نمایشگاه در شهرهای بابل و سمنان خواهیم داشت که این موضوع نشان دهنده معرفی هنر پشت شیشه در سطح کشور است و با جرات می توان گفت که این هنر بصورت فراگیر معرفی شده است و مخاطبین خود را پیدا کرده است.

در این نمایشگاه شیرین اتحادیه، زهرا احمدی خطیر، سمیه اصفهانی، عاطفه باقری، عاطفه تقی پور، سپیده جعفری، حیدر جهانگیری علی داناییان، سمیه دهقانی، سعید رضاخان، پروین رنجبری، فروغ الزمان سعیدی، هانیه شرفیه، سمیه صفری، نسیم طالب پور، نوشین طاهران پور، نادره علی اصغریان، الهه علیرضایی، نسرین غلامی فرد، تندیس فرامرزی، محمد قربانی، سمیه کوخازاده، زیبا کاوندی، زهرا مرادخانی، نیکو مسعودی، امیر نقاش و بهزاد نقاش به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه یاد شده از روز شنبه ۱۴ بهمن تا یکشنبه ۲۲ بهمن جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

502

نقاشی پشت شیشه سعید رضاخان پیروزی انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟