Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: وجود مه غلیظ در گردنه های اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه سبب کندی تردد خودروها شده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وجود مه سبب کاهش میدان دید رانندگان در محورهای مزبور شده است از این رو از رانندگان درخواست می شود با احتیاط تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون در محدوده تونل بابا امان بجنورد نیز رانندگان با مه گرفتگی روبه رو هستند که انتظار می رود نکات ایمنی در رانندگی را مد نظر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مه گرفتگی سبب لغزندگی سطح جاده شده است گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت داشته باشند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه بارش برف و باران برای استان پیش بینی شده است اظهار کرد: از مردم درخواست می شود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.
هواشناسی خراسان شمالی از ورود سامانه جدید بارشی به استان خبر داده و اعلام کرده است که با ورود سامانه بارشی جدید، برف و باران استان را در بر می گیرد و دمای هوا تا 12 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 قرار دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد و در رتبه 23 قرار دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کندوان یک‌طرفه شد