Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، رضا مقصودی، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش»، امیر پروین حسینی، تهیه‌کننده و شبنم مقدمی بازیگر این فیلم سینمایی در سومین روز از ویژه برنامه «دو قدم تا سیمرغ» (عصر جمعه ششم بهمن) برای معرفی فیلم‌شان در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند.

مقدمی که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده داشت، گفت: «واقعا یکی از فیلم‌های خوبی بود که کار کردم چون رضا مقصودی اهل تعامل است و من این شانس را داشتم که تجربه متفاوتی کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق خوبی که در این پروژه شاهدش بودم اینکه تعامل خوبی بین بازیگران با تهیه کننده و کارگردان وجود داشت و این ترس من را از بین برد.»

او افزود: «من از ایفای این نقش دلهره داشتم چون به لحاظ شخصیتی بسیار با من متفاوت بود. از نظر سطح اجتماعی، سن و سال و ویژگی‌های رفتاری نقشی را بازی کردم که خیلی با من فاصله داشت ولی صحبت‌های دلگرم کننده تهیه‌کننده باعث شد با انگیزه بالاتری کارم را انجام دهم. من آقای مقصودی را توسط تهیه‌کننده شناختم و تمام توانم را به کار بردم تا هرچه از من خواسته می‌شد را ایفا کنم.»

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر