Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز گذشته با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حبیب شریفی راد شهید شاخص فرهنگی 96 دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس،با حضور معاون سیاسی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان،سروان زبیدی جانشین فرمانده سپاه کارون و جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش کارون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز؛ صبح روز گذشته با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حبیب شریفی راد شهید شاخص فرهنگی 96 دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با همت بسیج فرهنگیان کارون  واداره آموزش و پرورش کارون با حضور مهدی پور معاون سیاسی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و کارشناس مسائل مختلف سیاسی ، اجتماعی،سروان زبیدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش کارون در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معاون سیاسی سپاه ولیعصر (عج) در سخنانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت : معلم شهید حبیب شریفی راد برخواسته از کلاس های درس آموزش و پرورش بوده است .   مهدی پور ، اقتدار کشور را مرهون و مدیون خون شهدا توصیف کرد و افزود : به اذعان کارشناسان امنیت ملی ؛ ایران یکی از هفت کشور دارای بالاترین اقتدار ملی است که این اقتدار بدون شک ثمره خون سرداران شهیدی همچون سردار رشید اسلام شریفی راد است .   وی با اشاره به کینه توزی ها فعالیت های دشمنان علیه کشور اظهار کرد :  رئیس نهاد امنیتی آمریکا به صراحت در روزهای قبل گفته بود که ایران با سپاه قدس و فرمانده آن یعنی سردار سلیمانی ما را تحقیر کرد چرا که این قدرت نظامی در جای جای منطقه خاورمیانه حضور دارد .   معاون سیاسی سپاه ولیعصر (عج) آشوب های روزهای گذشته را سناروی از پیش تعیین شده  آمریکا و متحدان منطقه ایش  برای نظام جمهوری ایران عنوان کرد و گفت : در این موضوع مثلث شرارت آمریکا و انگلیس و رژیم صهوینستی با هدف ایجاد تزلزل در امنیت ملی کشور به میدان آمدند.   در این مراسم دکتر سعیداوی کارشناس رسانه در خصوص آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، موسوی کارشناس مسائل اجتماعی در خصوص نهاد خانواده و جامعه اسلامی – ایرانی و همچنین سروان زبیدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در خصوص سردار شهید حبیب شریفی راد شهید شاخص فرهنگی 96 سخن گفتند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت