Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از حسين علي پناهي: آيا مي دانيد کدام بازيگران زن در جهان بيشترين دستمزدها را دريافت مي کنند؟ بدون شک در دنياي هاليوود بخش اعظمي از موضوع در مورد تجارت و جنبه مالي هنر سينماست و بازيگران به عنوان اصلي ترين عنصر (شايد) اين ساختار باشکوه و پر زرق و برق بيشترين درآمدها را در آن دارند زيرا بخش زيادي از بار توليدات هاليوود از منظر زيبايي شناختي بر عهده اين بازيگران است و آن ها هنر خود را در قالب شخصيت هاي داستان به نمايش مي گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازيگران هاليوود براي ايفاي نقش در فيلم ها سختي هاي زيادي را متحمل مي شوند؛ از وزن زياد و کم کردن هاي ديوانه وار تا عوض کردن سبک زندگي که گاهي بيماري روحي و جسمي و حتي مرگ بازيگر را در پي دارد. از اين رو جاي تعجب ندارد که بازيگران با توجه به استعداد و مقبوليت خود دستمزدهاي هنگفتي دريافت کنند. در اين ميان بازيگران زن نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي حضور در هر فيلمي به اقتضاي شرايط دستمزد سنگيني درخواست مي کنند که آن ها را گاه از همکاران مرد خود نيز که معمولاً دستمزد بيشتري دريافت مي کنند در جدول دستمزدها بالاتر مي برد.
در ادامه اين مطلب شما را با بازيگران زني که در سال 2017 بيشترين دستمزدها را دريافت کرده اند آشنا خواهيم کرد.
10- ايمي آدامز (11.5 ميليون دلار)

ايمي آدامز با 11.5 ميليون دلار دستمزد در سال گذشته ميلادي در مکان دهم پردرآمدترين بازيگران زن هاليوود از لحاظ دستمزد بازي در فيلم قرار دارد. اين بازيگر جوان و سرشناس که پنج بار نامزد دريافت جايزه اسکار شده است سال گذشته نيز نقش شخصيت لوييز لين را در کاميک هاي دنياي دي سي تکرار کرد. وي علاوه بر دريافت دستمزد خوب براي حضور در فيلم ها و گرفتن درصدي از فروش فيلم، با سود بردن از تبليغات تجاري توانسته دريافتي خود را در طول سال به مقدار قابل توجهي افزايش دهد.
ايمي آدامز تاکنون دو بار برنده جايزه گلدن گلوب شده و توسط مجله تايمز در سال 2014 در ميان 100 شخصيت تاثيرگذار سال قرار گرفت. او با يک هنرمند شناخته شده به نام دارن لي گالو ازدواج کرده و با هم صاحب يک فرزند شده اند. سال 2016 ايمي آدامز با 15.5 ميليون دلار دستمزد در رتبه ي هفتم بازيگران زن هاليوودي که بيشترين دستمزد را دريافت کرده اند قرار داشت.
9- جوليا رابرتز (12 ميليون دلار)

همکاري مجدد او با جورج کلوني در فيلم «هيولاي پول» (Money Monster’) شايد يک موفقيت سينمايي نبود اما بار ديگر او را وارد ليست پردرآمدترين بازيگران زن هاليوود از جهت دريافت دستمزد نمود. در اين ميان جوليا رابرتز دوست داشتني با بازي در فيلم «شگفتي» (Wonder’) و درآمدهاي ديگر در زمينه مد و لباس و قراردادهايي که در اين زمينه دارد توانست درآمد سالانه خود را به مقدار قابل توجهي افزايش دهد.
جوليا رابرتز با دستمزد تقريبي 12 ميليون دلار در سال 2017 در رتبه نهم فهرست ما قرار دارد. اين بازيگر سرشناس هاليوودي در سال 2005 و 2006 موثرترين و قدرتمندترين بازيگر زن هاليوود قرار گرفت که متعاقباً درآمد بالاي او را در اين برهه زماني نيز نشان مي داد. او در سال 1999 براي بازي در اولين فيلم مهم و البته فوق العاده موفق خود با عنوان «زن زيبا» (Pretty Woman) تنها 300.000 دلار دستمزد گرفت و بعد از يک دهه و اندي دستمزد وي براي بازي در فيلم «لبخند مونا ليزا» (Mona Lisa Smile) در سال 2003 به رقم خيره کننده 25 ميليون دلار رسيد. در سال 2010 ميزان خالص دارايي اين بازيگر هاليوودي 140 ميليون دلار برآورد شد.
8- کيت بلانشت (12 ميليون دلار)

اين بازيگر استراليايي در سال گذشته ميلادي بار ديگر به فهرست پردرآمدترين بازيگران زن هاليوود بازگشت. اين بازيگر سرشناس بارها نامزد دريافت جوايز اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده و بارها نيز توانسته اين جوايز را بدست آورد به طوري که در زمينه کسب جوايز و عناوين چيزي در کلکسيون او کم نيست. آخرين باري که وي باعث شد منتقدان به تمجيد از او بپردازند براي بازي در فيلم «کارول» (Carol) در سال 2015 بود. او در سال 2017 فيلم ابرقهرماني «ثور: رگناروک» () را در گيشه داشت که مطمعناً براي حضور در آن دستمزد خوبي نيز دريافت کرده است. البته بلانشت در سال 2009 نيز عنوان پردرآمدترين بازيگر هاليوودي را نيز بدست آورد.
7- شارليز ثرون (14 ميليون دلار)

شارليز ثرون با 14 ميليون دلار دستمزد در رتبه ي هفتم پردرآمدترين بازيگران زن سال 2017 ميلادي قرار دارد. او هميشه علاوه بر فيلم هاي بزرگ و شناخته شده در فيلم هاي معمولي تري نيز بازي مي کند و معمولاً فيلم هايي که در آن ها حضور مي يابد با موفقيت در گيشه همراه مي شوند. او در سال هاي 2012 و 2016 نقش ملکه ريونا را به ترتيب در فيلم هاي «سفيد برفي و مرد شکارچي» (Snow White and the Huntsman) و «مرد شکارچي: نبرد زمستان» (The Huntsman: Winter’s War) بر عهده داشت. در سال 2016 مجله تايم نام وي را در ميان موثرترين شخصيت هاي سال قرار دارد.
6- اما واتسون (14 ميليون دلار)

اما واتسون يکي از تازه واردهاي فهرست پردرآمدترين زنان هاليوود است. وي در سال 2017 در فيلم هاي «ديو و دلبر» (Beauty and the Beast) و «حلقه» (The Circle) حضور داشت. اگر چه فيلم دوم او مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار نگرفت اما فيلم لايو اکشن «ديو و دلبر» با 1.26 ميليون دلار فروش يکي از پرفروش ترين فيلم هاي سال و تمام دوران لقب گرفت که هم در شهرت اين بازيگر نقش زيادي داشته و هم در ادامه باعث بالا رفتن دستمزد و انتخاب شدنش براي فيلم هاي بزرگ تر خواهد شد.
5- ميلا کونيس (15.5 ميليون دلار)

ميلا کونيس بازيگر تازه کاري است که توانسته با 15.5 ميليون دلار دستمزد در سال گذشته ميلادي در ميان پردرآمدترين بازيگران هاليوودي قرار بگيرد. بعد از موفقيت فيلم کمدي «مادران بد» (Bad Moms) بايد شاهد حضور او در فيلم هاي شناخته شده تري باشيم. او در زمينه ي تبليغات براي جواهرات و نوشيدني هاي مشهور نيز فعال بوده و دستمزد خوبي دريافت مي کند.
4- مليسا مک کارتي (18 ميليون دلار)

مليسا مک کارتي که بازيگر و مدلي شناخته شده است با 18 ميليون دلار دستمزد در سال 2017 ميلادي در رتبه ي چهارم پردرآمدترين بازيگران هاليوودي قرار گرفته است. او براي بازي در بازسازي «شکارچيان روح» (Ghostbusters) دستمزدي هشت رقمي دريافت کرد. در خارج از حوزه سينما نيز وي توانسته با راه اندازي خط توليد لباس خود درآمد خوبي داشته باشد. بر اساس ادعاي مجله فوربس وي در سال 2015 نيز در رتبه ي سوم پردرآمد ترين بازيگران زن هاليوود بوده و در سال 2016 نيز رتبه ي دوم اين فهرست را در اختيار داشت. وي در سال آينده نيز در چند فيلم حضور خواهد داشت که از آن جمله مي توان به فيلم «زندگي در مهماني» (Life of the Party) اشاره کرد.
3- جنيفر لارنس (24 ميليون دلار)

جنيفر لارنس در سال هاي 2015 و 2016 در صدر فهرست پردرآمدترين بازيگران هاليوودي قرار داشت اما در سال گذشته ميلادي به رتبه ي سوم نزول کرد. اما حتي بدون وجود فيلم هاي «عطش مبارزه» (Hunger Games) نيز توانسته دستمزد خوبي براي حضور در فيلم هاي «مادر!» (Mother!) و «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) دريافت کند و تبليغات براي کمپاني ديور نيز بر درآمد او در سال 2017 افزوده است.
2- جنيفر آنيستون (25.5 ميليون دلار)

جنيفر آنيستون سال گذشته ميلادي با 25.5 ميليون دلار درآمد در رتبه ي دوم پردرآمدترين بازيگران زن هاليوود قرار گرفت. ستاره سابق سريال ديدني و مشهور «دوستان» (Friends) با حضور مداوم در فيلم هاي بي سر و صدا و معمولي مانند «پرندگان زرد» (The Yellow Birds) به درآمدزايي خود در هاليوود ادامه مي دهد. با اين وجود بخش زيادي از درآمد سالانه او از طريق تبليغات مختلف به خصوص تبليغات خطوط هوايي امارات بدست مي آيد.
1-اما استون (26 ميليون دلار)

اما استون تنها با 28 سال سن توانست در سال گذشته ميلادي در صدر پردرآمدترين بازيگران زن هاليوودي قرار بگيرد. اين بازيگر برنده جايزه اسکار که اوايل سال ميلادي در فيلم «لا لا لند» (La La Land) درخشيد بخش زيادي از درآمد خود را براي همين فيلم دريافت کرد. اين فيلم با بودجه اي 30 ميليون دلاري بيش از 445.3 ميليون دلار فروش داشته و چندين جايزه اسکار را نيز به خانه برد. هر ساله بر دستمزد اين بازيگر جوان هاليوودي و درصدي که از فروش کلي فيلم دريافت مي کند افزوده مي شود و اين رويه بدون شک در سال آينده ميلادي نيز ادامه خواهد داشت.
در رتبه هاي بعدي اين فهرست نيز بازيگراني مانند ديپيکا پادوکون، اسکارلت جوهانسون و فان بينگ بينگ قرار دارند که برخلاف سال هاي گذشته نتوانستند در اين فهرست جايي داشته باشند که هر کدام از آن ها دستمزدي پايين تر از 11.5 ميليون دلار داشتند. در سال 2016 ليست پردرآمدترين بازيگران زن هاليوودي به ترتيب زير بود که سال 2017 دچار تغييرات زيادي شد.
1-جنيفر لارنس (46 ميليون دلار)
2- مليسا مک کارتي (33 ميليون دلار)
3- اسکارلت جوهانسون (25 ميليون دلار)
4- جنيفر آنيستون (21 ميليون دلار)
5- فان بينگ بينگ (17 ميليون دلار)
6- شارليز ثرون (16.5 ميليون دلار)
7- ايمي آدامز (13.5 ميليون دلار)
8- جوليا رابرتز (12 ميليون دلار)
9- ميلا کونيس (11 ميليون دلار)
10- ديپيکا پادوکون (10 ميليون دلار)

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده اما نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.
بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و در زمان نگارش این مطلب به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد.

قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که  ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۸۱۵.۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۳۱۰.۹۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۰ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۹ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۹.۲۵  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۵۶ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۳.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۷ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۶۱ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۵ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۴۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۵.۲۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۱.۸۷درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۷۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۷.۰۴ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند