Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما  ، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری در ابتدا ضمن خیر مقدم به فارغ التحصیلان رشته جغرافیا بیان کرد: « این مراسم چهارمین گردهمایی فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی است و  قبل از آن گردهمایی گروه های تاریخ، شیمی و نساجی به بهترین نحوو برگزار شده است و امیدوارم تا بهار سال آینده کانون فارغ التحصیلان تشکیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی مغربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: « علم جغرافیا علم جهان بینی ست» گفت:«دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران عمر انسان است و باید قدر آن را دانست و امیدوارم  این گردهمایی پیامدهای مثبت برای واحد داشته باشد و از دانشجویان در حال تحصیل حمایت کند.»
وی افزود: « تنوع گرایش در رشته های مختلف و متناسب با نیاز جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری وجود دارد. با تربیت دانشجو پژوهش محور موفق شده پژوهش و آموزش را در کنار یکدیگر قرار دهد و بیش از ۸۰ هزار فارغ التحصیل تحویل جامعه داده است که در عرصه های مختلف مشغول برطرف کردن نیازهای جامعه هستند.»
رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با اشاره به ابلاغ رسمی دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران درخصوص تبدیل این واحد دانشگاهی به قطب  شبکه ارتباطات وحمل و نقل کشور گفت:«خرسندم که  واحد ما بعنوان دانشگاه حل مساله انتخاب شده و از دوران آموزش محوری و پژوهش محوری عبور کرده است.  با کمک شما عزیزان که در حال حاضر مدیران و کارمندان موفقید گامی اساسی در راستای حل مشکلات کشور در زمینه فرهنگ سازی حمل و نقل، جامعه شناسی حمل و نقل و نحوه آمایش شبکه ارتباطات حمل و نقل با کمک یکدیگر برداریم«.
دکتر قاضی مغربی هدف از برگزاری این گردهمایی را تقدیر از استادان و پیشکسوتان این رشته تحصیلی و ارزش گذاری مقام شامخ معلم، برقراری ارتباط دانشجویان نسل قبل و نسل فعلی و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه، صنعت و فارغ التحصیلان فعال در صنعت عنوان کرد و افزود: «یکی از مهمترین راه‌های اتصال دانشگاه با صنعت از طریق فارغ التحصیلان است و فارغ التحصیلان، دانشجویان هم رشته خود را کمک کنند تا در آینده تعاملات آنان با دانشگاه در سطح وسیع گسترش یابد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از دانشجویان فارغ التحصیل بانک اطلاعاتی تهیه و از ظرفیت و پتانسل‌های آنان در راستای حل مشکلات این واحد دانشگاهی و دانشجویان استفاده کنیم.»
دکتر پروانه زیویار مدیر گروه جغرافیا هدف از این گردهمایی را تعامل هرچه بیشتز دانشگاه و دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: «با تشکیل انجمن فارغ التحصیلان برای حل مشکلات واحد و کشور گامی مؤثر برداریم«.
در پایان این مراسم پیشکسوتان گروه جغرافیا پرفسور پرویز کردوانی، محمد اکبر اوغلی، رضا پور زاهد، شفیقه ناظری ارسی و علی اصغر رضوانی به سخنرانی و بیان خاطرات پرداختند و از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید محمد حسین مرادی و شهید قدیر سرلک از دانشجویان گروه جغرافیا و همچنین از کارآفرینان این گروه قدردانی و تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش