Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@13:54:17 GMT

از سد معبر وانتی‌ها جلوگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۷۰۱۴

از سد معبر وانتی‌ها جلوگیری می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای تمهیدات ویژه در این منطقه به منظور رفع سد معبر وانتی‌ها خبر داد و گفت: این طرح با هدف آرام سازی معابر، روان سازی ترافیک و کاهش معضلات اجتماعی ناشی از ایجاد سد معبر دستفروشان و خودرو‌هایی که اقدام به فروش میوه و سایر اقلام می‌کنند در حال اجراست. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید رضا رنجبر با اعلام این مطلب افزود: در این طرح با همکاری پلیس راهور منطقه هفت با وانتی‌های دستفروش و دوره گرد در سطح منطقه برخورد قانونی شده و نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این طرح تا پاکسازی کامل معابر سطح منطقه به صورت روزانه اجرا می‌شود، تصریح کرد: براساس جلسات متعدد برگزار شده میان شهرداری و پلیس راهور منطقه، وانتی‌های متخلف توقیف و تنها با دستور قضایی آزاد خواهند شد.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اهمیت موضوع رفع سد معبر و ضرورت جلوگیری از آن در معابر و محل‌های عمومی، خاطرنشان کرد: سد معبر نوعی آلودگی محیطی است و علاوه بر ایجاد نما‌های بدمنظر در شهر موجب ضایع شدن حق شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آن‌ها نیز خواهد شد از همین رو رسیدگی به این مقوله با اولویت جلب رضاتمندی عمومی و کاهش آلودگی‌های بصری در راس اقدامات منطقه قرار داشته و به طور جدی توسط دست اندرکاران این حوزه پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: همه ما بار‌ها به وانت‌ها و خودرو‌هایی که در خیابان‌ها و میادین و بزرگراه‌ها به سبکی خطرآفرین توقف کرده‌اند تا کالایی را برای فروش عرضه کنند برخورده‌ایم؛ افرادی که با زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز، غصب معابر عمومی که حق همه شهروندان است، سبب ایجاد ترافیک، افزایش خطر تصادف، اتلاف وقت شهروندان، سخت شدن رفت و آمد‌ها و تضییع حقوق شهر و شهروندان می‌شوند، از همین رو اجرای طرح رفع سدمعبر وانتی‌ها را در دستور کار این منطقه قرار دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود