Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:29:48 GMT

سوچی میزبان نشست قانون اساسی سوریه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۷۷۴۸

سوچی میزبان نشست قانون اساسی سوریه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه طی اظهاراتی با اشاره به نشست کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه که قرار است در روزهای 29 و 30 ژانویه در شهر سوچی روسیه برگزار شود، گفت: تمامی گام هایی که انتظار می رود در راستای تهیه پیش نویس قانونی اساسی سوریه در این نشست به انجام برسد، زیر نظر سازمان ملل صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی میستورا در ارتباط با نهمین دور نشست ژنو در مورد سوریه که در وین پایتخت اتریش برگزار شد، گفت: در این نشست نیز موضوعات مربوط به قانون اساسی را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی همچنین افزود: در کمیسیون قانون اساسی تمامی گروه های شرکت کننده در نشست ژنو، شامل، اپوزیسیون سوریه، کارشناسان، اعضای نهادهای مدنی، روسای قبایل و زنان شرکت خواهند کرد.

سوریه نشست سوچی قانون اساسی آینده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد