Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی مدارس تعدادی از شهرستان های استان برای فردا شنبه 7 بهمن به علت تداوم بارش برف و بردوت هوا خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، نادر فکورنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جوی و بارش شدید برف در برخی شهرستان‌ها، اظهارداشت: در شهرستان ورزقان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در شهرستان اهر مدارس تمامی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و مدارس استثنائی مناطق شهری هم شنبه 7 بهمن ماه تعطیل خواهد بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی متذکر شد: در بخش نظرکهریزی هشترود مدارس تمامی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهد بود. 

وی بیان داشت: در شهرستان میانه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل خواهند بود اما مدارس مناطق شهری این شهرستان و شهر آچاچی دایر خواهند بود. 

فکورنیا با بیان اینکه در بخش های کندوان و ترکمان چای میانه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل خواهد بود، اضافه کرد: در بخش کاغذکنان (شهرستان میانه) مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل خواهند بود اما مدارس مناطق شهری این بخش دایر خواهند بود. 

وی ادامه داد: در شهرستان هوراند و بخش خاروانا مدارس تمامی مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی یادآور شد: در شهرستان هریس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل خواهند بود اما در مناطق شهری، مراکز پیش دبستانی تعطیل خواهد بود، مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

وی افزود: در بخش خواجه شهرستان هریس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنائی در مناطق شهری تعطیل خواهند بود، همچنین مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

فکورنیا از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در بخش سراجو شهرستان مراغه خبر داد و گفت: در شهرستان چاراویماق مدارس تمامی مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

وی در پایان افزود: در شهرستان سراب مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل خواهند بود و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند