Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل نقل جاده ای چاراویماق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک در چند روز گذشته، راه مواصلاتی این روستاها را مسدود کرده و گروه های راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
علی ابوالحسنی افزود: هم اکنون چهار گروه راهداری در مسیرهای روستایی و بین شهری مشغول برف روبی جاده های روستای و شهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مسیرهای بسته شده بیشتر در بخش شادیان این شهرستان و در مسیر روستای ذاکر کندی و نیزدر بخش مرکزی در مسیر روستاهای آغزیارت و مهمان لو قرار دارند که پدیده کولاک در این مناطق علت اصلی بسته شدن این مسیرهاست.
چاراویماق سومین شهرستان از نظر وسعت در آذربایجان شرقی بوده و 223 روستای دارای سکنه دارد که تنها 50 درصد آن ها از راه روستایی مناسب برخوردار است.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم