Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی که خطبه های نماز جمعه شیرگاه را به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: شیطنت رسانه های خارجی در وارونه جلوه دادن عبارتی که در زبان انگلیسی مصطلح است نشانه عصبانیت و تداوم دشمنی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه های معاند اعلام کرده بودند امام جمعه سوادکوه شمالی در خطبه های نماز جمعه خطاب به ترامپ از عبارت Take your ASS out of our business " ... خودت را از کار ما بیرون بکشید" استفاده کرده بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با تکذیب این ادعا گفت: عبارتی که در خطبه نماز جمعه استفاده شد و در فایل های صوتی ، تصویری و مکتوب کاملا واضح است عبارت Take your nose out of our business بود که یه ضرب المثل مصطلح در کشورهای انگلیسی زبان است.

خطیب نماز جمعه شیرگاه افزود: این جمله خطاب به ترامپ گفته شده بود و معنای لفظی این عبارت این است که ترامپ بینی خود را از کار ما بیرون بکشید.

وی گفت: این ضرب المثل انگلیسی در مواقعی که فردی قصد دخالت بی مورد در کارها را دارد به کار می رود.

حجت الاسلام ابراهیمی درباره علت قرائت خطبه های نماز جمعه به دو زبان انگلیسی و فارسی گفت: به نظر می رسد ترامپ مواضع جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف را که بارها با زبان فارسی گفته شد را نمی شنود به همین دلیل تصمیم گرفته شد برخی مواضع کشورمان با زبان مادری رئیس جمهور آمریکا برای او گفته شود که به نظر می رسد این هدف محقق شد.

خطیب نماز جمعه شیرگاه که ۱۰ سال است در دانشگاه ها تدریس می کند، گفت:هر فردی که کمترین آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشد می تواند به غرض ورزی رسانه های معاند اذعان کند.

انتهای پیام/ م

خطبه ای که به هدف خورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند