Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی مازندران گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و شهدای آتش نشان با قهرمانی تیم تیم آکادمی مرکزی هاپکیدو آمل میزبان مسابقات به پایان رسید.

در این مسابقات که با رقابت حدود ۱۰۰ هاپکیدوکار از شهر‌های مازندران در سالن ورزشی غدیر آمل برگزار شد، تیم آکادمی مرکزی هاپکیدو آمل با کسب ۱۰ نشان طلا، ۷ نقره و ۶ برنزبه مقام نخست دست یافت و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم دابودشت با کسب ۵ نشان طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دوم شد و تیم آمل سر هم با کسب یک نشان طلا، ۷ نقره و ۸ برنز در جای سوم ایستاد.

در این مسابقات که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، تیم‌ های بابل و ساری در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ م

پایان مسابقات رزمی هاپکیدو مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد