Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-سومین نمایشگاه عکس حیات وحش در مراسمی با حضور جمعی از عکاس و دوستداران محیط زیست روز شنبه در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برپا شد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در مراسم افتتاحیه آن در گفت و گو خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 49 تابلوی عکس در ابعاد60 در40 از گونه های حیات وحش قزوین اعم از پروندگان، پستانداران، آبزیان و پرندگان شکاری به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبر رشوند با اشاره به مشارکت 10عکاس در این نمایشگاه،افزود: آثار میثم پیکانی، مهدی حسین پور، مهدی جعفری، سید مهدی هاشمیان، محمد طاهری، مهدی طاهری، سیمین مهاجری، سونا افروزیان، هاجر کشاورز و یلدا رشوند آوه به عنوان کوچکترین عکاس حیات وحش ایران در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه تا روز جمعه 13بهمن ماه برای علاقه مندان برپاست.
علاقه مندان در ساعت های 9 تا 13 و در روز جمعه 13 بهمن ماه نیز از ساعت 15 تا 20 امکان بازدید از این نمایشگاه را دارند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)