Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کال سياسک يکي از سر شاخه هاي مهم کشف رود در استان خراسان رضوي است که با مشکلات فراواني از جمله مشکلات بهداشتي و کارگاه هاي غير مجاز و آلودگي هاي زيست محيطي روبه‎رو است، اين در حالي است که در بازديد معاون دادستان مشهد بر ضرورت تعيين تکليف آن تا تابستان سال آينده تاکيد شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، کال سياسک يکي از سر شاخه هاي مهم کشف رود در استان خراسان رضوي است که با مشکلات فراواني از جمله مشکلات بهداشتي و کارگاه‌هاي غير مجاز و آلودگي‌هاي زيست محيطي روبه‎رو است، اين در حالي است که در بازديد معاون دادستان مشهد بر ضرورت تعيين تکليف آن تا تابستان سال آينده تاکيد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با مراجعه دهياران و روساي شوراي چهار روستاي مجاور اين کال به معاونت پيشگيري دادسراي مشهد قاضي بخشي محبي معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادسراي مشهد به همراه کارشناسان مربوطه شرکت آب منطقه اي استان خراسان رضوي،دهياران و روساي شورا از اين مکان بازديد کرد.
قاضي بخشي محبي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، در ارتباط با اين بازديد اظهار کرد: معضلات متعددي در اين منطقه ملاحظه شد که در راستاي حل آن مقرر شد تعيين تکليف وضعيت کال تا تابستان و رفع مشکلات بهداشتي منطقه با همراهي مردم منطقه، بهداشت و آب منطقه اي صورت گيرد.
وي گفت : مطابق قانون بستر کال متعلق به آب منطقه اي مي باشد که به دليل عدم نظارت تصرف شده و ساخت و ساز گسترده اي در آن صورت گرفته است؛فاضلاب منازل عمدتا به کال هدايت مي شود ،حجم قابل توجهي نخاله و زباله مشهود بود ؛که دهياري با همکاري فرمانداري ، بخشداري و مشارکت مردمي مي بايست به رفع اين موارد غير بهداشتي اقدام کنند.
قاضي بخشي محبي در پايان خاطرنشان کرد : خوشبختانه خود مردم مطالبه گران واقعي امر بهداشت بودند که اين مهم مي تواند در پيشبرد هدف موثر باشد و مي بايست فرمانداري به عنوان بالاترين مقام اجرايي که وظيفه هماهنگي را بر عهده دارد توجه اي بيش از اين به منطقه داشته باشد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار