Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:41:28 GMT

سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۳۷۵۶

سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی شد

بهشهر - هادی خنجری در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری سرپرست فرمانداری بهشهر ظهر شنبه در مراسم معارفه خود در فرمانداری بهشهر افزود: تلاش برای خدمت صادقانه به مردم از وظایف مهمی است که برعهده ما نهاده شده است و در این بخش با تمام توان آماده خدمت رسانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انقلاب ما حاصل خون شهدایی است که از جان خود گذشتند  تا ما در امنیت باشیم و ما وارث شهدا هستیم و باید تلاش کنیم تا فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری بهشهر بیان داشت: اگر امروز از جایی صدایی شروع می شود؛ به دور از موج سواری انقلاب توسط دشمنان، باید دنبال کوتاهی خودمان باشیم و برای رفع نواقص گام برداریم.

خنجری گفت: خدمت صادقانه در ادامه راه شهدا متناسب با شان این مردم از وظایف مهمی است که برعهده داریم و به نوعی شان ما خدمتگزاری به مردم است.

این مسئول افزود: آمدیم تا همه در خدمت سهیم باشند و با استفاده از ظرفیت های مختلف برای اعتلای نظام گام برداشته و در دولتی که منادی خدمت است با شعار تدبیر و امید، وارد شده است خدمت صادقانه انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه همدلی و مهربانی موجب ارائه خدمت بهتر به مردم می شود؛ گفت: ما باید تسهیلگر خدمات به مردم بوده و با توجه به ظرفیت های مختلف انسانی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و گردشگری، خدنات ارائه کنیم.

خنجری، استفاده از ظرفیت بالای انسانی در شهرستان بهشهر، را راهی برای توسعه بیشتر دانست که از این ظرفیت ها با استفاده از تجارب استفاده می شود.

فرماندار سابق بهشهر هم با اشاره به خدمات مختلف ارائه سده یادآور شد: با تمام توان برای ارائه خدمت در شان مردم وارد شدیم و سعی کردیم همچون مردم بوده و خود را از مردم بدانم.

سید خالق سجادی افزود: توسعه کشت گیاهان دارویی، بهسازی راهها، به سرانجام رسیدن سد گلورد، توسعه روستاها و ارائه خدمات مختلف به مردم شهر و روستاها از مواردی است که در این مدت اجرایی شد.

وی گفت: برخی از شرکتها از مشکلات مختلف اقتصادی رنج می برند و تلاش شد تا گره گشایی شده و تا حد ممکن از تعدیل نیروها جلو گیری شود.

سجادی گفت: همه تلاش ما در طول این مدت خدمت با صداقت به مردم، با استفاده از تمام توان و امکانات بوده است تا رضایتمندی مردم به نظام و انقلاب افزایش یابد.

به گزارش مهر، با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، امام جمعه های شهرستان بهشهر و زاغمرز، مسوولان استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا با تکریم از خدمات بیش از دو ساله سید خالق سجادی فرماندار سابق بهشهر، هادی خنجری بعنوان سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است

 

 



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در نشستی که با حضور جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: بسیاری از افراد شاخص، چهره‌های علمی و مکتب دارهایی که توانستند بنیان‌گذار خیلی از مسائل علمی در حوزه‌های مختلف باشند، تربیت‌یافته دانشگاه فردوسی مشهد مقدس بودند.


آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر علمی خوبی چه در عرصه اساتید و چه در عرصه دانش‌آموختگان در دانشگاه فردوسی وجود دارد، افزود: خوشبختانه جایگاه این دانشگاه از نظر ذخایر علمی در بین دانشگاه‌های مادر کشور بسیار خوب است اما مسئله‌ای که امروز دانشگاه فردوسی با آن مواجه است، مربوط به معرفی و اثرگذاری شایسته و متناسب با این ذخایر ارزشمندِ خود در کشور و جامعه است.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دانشگاه فردوسی برای پیدا کردن مشتری و مخاطب مورد نظر خود باید ابتدا خود را به جامعه معرفی کرده و سپس توانمندی‌هایش را به اثبات برساند، این توقع که مردم یا نهادهای دیگر باید به سراغ جامعه علمی این دانشگاه بیایند، کاملاً اشتباه است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه فردوسی باید در موقعیت‌های مختلف آثار وجودی و اثرگذاری را از خود به ثبت برساند، گفت: اینکه شما عزیزان فرض کنید چون در برخی از رشته‌ها ذخایر علمی و فناوری‌های بسیاری دارید، پس باید فلان دستگاه به دنبال شما بیایند تا از این امکانات و فرآورده‌های علمی استفاده کنند، فکر درستی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه اساتید دانشکده‌ها باید نمونه‌ای از فعالیت‌های خود را در رشته‌های مختلف به جامعه هدف نشان دهند تا مخاطب و مشتری خود را پیدا کنند، اضافه کرد: در حقیقت این ما هستیم که باید به دنبال جامعه و مردم برویم و با هر مقداری که می‌توانیم ذخایر علمی خود را در جامعه معرفی کنیم و در حوزه‌های مختلف صنعت، فناوری، علوم انسانی، اقتصادی و سیاسی اثرگذار باشیم؛ در غیر این صورت ذخایر علمی دانشگاه مانند گنجی است که کسی از بیرون از آن خبر ندارد و شخصیت علمی دانشگاه را ثابت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در خصوص پیوند دانشگاه و صنعت و یا دانشگاه و جامعه سخنان بسیاری گفته شده است، ابراز کرد: ریشه اصلی این پیوند در خود دانشگاه و نه در صنعت و جامعه نهفته است، دانشگاه فردوسی مشهد مقدس باید در عملیاتی کردن دستاوردهای خود، جایگاه علمی این نهاد را در سطح جامعه تثبیت کند تا در ادامه دیگران برای پاسخ به نیازهای خود به آن مراجعه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به چالش‌های پیش روی دانشگاه امام صادق (علیه سلام) در سال‌های نخست تأکید کرد: یکی از نمونه‌های موفق پیوند دانشگاه و جامعه، تربیت نیروهای متخصص در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) و به کارگیری آنان در مدیریت کلان اقتصادی و مدیریتی کشور  بود. ما به خوبی از این طریق توانستیم نیروهای متخصص خود را به جامعه هدف معرفی کنیم و امروز شاهد فعالیت دانش‌آموختگان خود در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی جامعه هستیم.

 

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی پرکاربردترین انواع پمپ هیدرولیک در صنایع
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند