Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:36:33 GMT

اجرای موسیقی "گیل و دیلم" در رودسر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۶۲۸۷

اجرای موسیقی 'گیل و دیلم' در رودسر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی فلاح رنجبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت: کنسرت موسیقی محلی و گیلکی "گروه گیل و دیلم" به سرپرستی و خوانندگی محمدرضا شاه نوری در مجتمع فرهنگی هنری رودسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کنسرت با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری آموزشگاه موسیقی نوای ایران برگزار شده است، افزود: اکبر قربانی (خواننده سنتی) - امید شاه نوری (نقاره) - امیر شاه نوری (تنبک و خواننده سنتی) - سیده مریم موسوی (تار) - نصرت خوشخوان (دایره و خواننده سنتی) - فاطمه حسینی - زهرا شاه نوری و مریم همتی، استاد محمدرضا شاهنوری (سورنا - کمانچه - ویلن و آواز) را در اجرای قطعات موسیقی محلی همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر، احیاء و اشاعه موسیقی سنتی و بومی و شناساندن فرهنگ منطقه و موسیقی اصیل محلی به قشر جوان را از اهداف برگزاری این کنسرت برشمرد.

فلاح رنجبر تصریح کرد: در این کنسرت محمدرضا شاه نوری با همکاری گروه خود، قطعاتی از موسیقی محلی و نواحی منطقه را به اجراء درآورد.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری کنسرت موسیقی محلی و گیلکی در رودسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر شاهدیه خبر داد.

اکرم فداکار گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

فداکار با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه