Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی مرکز ایلام، علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه هدف اصلی رسانه استانی نشان دادن کار آمدی نظام وبرکات آن است، اظهار کرد: در حوزه‌های برنامه سازصداو سیما تمهیدات لازم برای استقبال از ایام الله دهه فجر و تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف اندیشیده شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه معاونت صدای مرکز ایلام با عنایت به حال و هوای این ایام برنامه‌ریزی‌های خوبی تدارک دیده است، گفت: پخش نمایش رادیویی، ویژه برنامه رادیو انقلاب، مستند رادیویی، مینی فیچر (بازتاب اقدامات چشمگیر چهل ساله انقلاب با موضوع بحث اقتصادی )، مستند ایران سرای من است، ویژه برنامه‌های روز 22 بهمن و به فراخور پخش برنامه‌های زنده و تولید ی همچون ایوارتان وخیر، شوکیانه، کودک، نوجوان، جوان، گلبانگ شبانه، ری و رسم ژیان و برنامه مسابقه از جمله برنامه‌های رادیو ایلام است که در ایام‌الله دهه مبارک فجر تولید و پخش می‌شود .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تهیه و تامین برنامه‌های مختلف معاونت سیما پرداخت وا فزود: تولید و پخش ویژه برنامه‌های زنده مانگه شو، بنه مال و برنامه‌های تولیدی زرینه و سیمینه، چاده جوانی، ورزش و برنامه‌های تامینی با پخش آیتم‌های خاطره انگیز دوران انقلاب ودهه فجر سال‌های گذشته و پخش مستندهای مربوط به مبارزان انقلاب آیت‌الله حیدری، مستند حجت‌الاسلام مروارید و حجت‌الاسلام تعمیرکاری، سرود و نماهنگ از جمله برنامه‌هایی است که از سیمای مرکز ایلام در ایام‌الله دهه مبارک فجر از قاب رسانه استاني پخش مي‌شود .
شیروی در ادامه به برنامه‌های  معاونت خبر در این ایام هم  اشاره کرد و افزود: معاونت خبر مركز ايلام با تهیه و پخش بیش از 20 گزارش از دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، تهیه گزارش از ظرفیت‌های شهرستان‌های استان، تهیه گزارش از ظرفیت‌های کشاورزی و بهداشت و درمان، نفت و گاز و...، ادبیات انقلاب (تهیه گزارش از روحانیت مبارز دوران انقلاب) و پوشش خبری کامل برنامه‌های مربوط به ایام الله دهه فجر همراه مردم استان در این ایام مبارک خواهد بود   .
وی همچنین به تدارک ویژه معاونت فضای مجازی برای انعكاس همه جانبه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي اشاره کرد و افزود: اين معاونت هم به فراخور موضوع، با  تهیه عکس نوشته انقلاب، موشن گرافیک، ویدئو و اینفوگرافی و پخش زنده در كانال تلگرام و اينستاگرام، آمادگی لازم و لحظه به لحظه برای پوشش مطلوب برنامه‌های دهه فجر در استان  را دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت