Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی مرکز ایلام، علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه هدف اصلی رسانه استانی نشان دادن کار آمدی نظام وبرکات آن است، اظهار کرد: در حوزه‌های برنامه سازصداو سیما تمهیدات لازم برای استقبال از ایام الله دهه فجر و تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف اندیشیده شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه معاونت صدای مرکز ایلام با عنایت به حال و هوای این ایام برنامه‌ریزی‌های خوبی تدارک دیده است، گفت: پخش نمایش رادیویی، ویژه برنامه رادیو انقلاب، مستند رادیویی، مینی فیچر (بازتاب اقدامات چشمگیر چهل ساله انقلاب با موضوع بحث اقتصادی )، مستند ایران سرای من است، ویژه برنامه‌های روز 22 بهمن و به فراخور پخش برنامه‌های زنده و تولید ی همچون ایوارتان وخیر، شوکیانه، کودک، نوجوان، جوان، گلبانگ شبانه، ری و رسم ژیان و برنامه مسابقه از جمله برنامه‌های رادیو ایلام است که در ایام‌الله دهه مبارک فجر تولید و پخش می‌شود .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تهیه و تامین برنامه‌های مختلف معاونت سیما پرداخت وا فزود: تولید و پخش ویژه برنامه‌های زنده مانگه شو، بنه مال و برنامه‌های تولیدی زرینه و سیمینه، چاده جوانی، ورزش و برنامه‌های تامینی با پخش آیتم‌های خاطره انگیز دوران انقلاب ودهه فجر سال‌های گذشته و پخش مستندهای مربوط به مبارزان انقلاب آیت‌الله حیدری، مستند حجت‌الاسلام مروارید و حجت‌الاسلام تعمیرکاری، سرود و نماهنگ از جمله برنامه‌هایی است که از سیمای مرکز ایلام در ایام‌الله دهه مبارک فجر از قاب رسانه استاني پخش مي‌شود .
شیروی در ادامه به برنامه‌های  معاونت خبر در این ایام هم  اشاره کرد و افزود: معاونت خبر مركز ايلام با تهیه و پخش بیش از 20 گزارش از دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، تهیه گزارش از ظرفیت‌های شهرستان‌های استان، تهیه گزارش از ظرفیت‌های کشاورزی و بهداشت و درمان، نفت و گاز و...، ادبیات انقلاب (تهیه گزارش از روحانیت مبارز دوران انقلاب) و پوشش خبری کامل برنامه‌های مربوط به ایام الله دهه فجر همراه مردم استان در این ایام مبارک خواهد بود   .
وی همچنین به تدارک ویژه معاونت فضای مجازی برای انعكاس همه جانبه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي اشاره کرد و افزود: اين معاونت هم به فراخور موضوع، با  تهیه عکس نوشته انقلاب، موشن گرافیک، ویدئو و اینفوگرافی و پخش زنده در كانال تلگرام و اينستاگرام، آمادگی لازم و لحظه به لحظه برای پوشش مطلوب برنامه‌های دهه فجر در استان  را دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران