Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عباسی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره احتمال کسر امتیاز از تیم مشکی پوشان دیار خراسان به دلیل وصول نشدن مطالبات "آلاجی سوسه"،اظهار کرد: پیش از این قصد داشتیم تا طلب این بازیکن را به حسابش واریز کنیم اما متوجه شدیم حسابش مسدود است و دوباره پول به حساب ما بازگشت و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با برخی از بازیکنان خارجی تسویه حساب کنیم

او ادامه داد:به همین دلیل او مجبور شد دوباره حساب جدیدی را برای ما ارسال کند تا مطالباتش را واریز کنیم.مشکلی در پرداخت مطالبات این بازیکن سوئدی نداریم و در حال حاضر با پرداخت به موقع، هیچ خطری تیم ما را تهدید نمی کند.البته با این وجود برخی از بازیکنان دیگر هستند که هنوز نتوانسته ایم با آنها تسویه حساب کنیم و در نظر داریم در آینده ای نزدیک این کار را انجام دهیم.

باید سهمیه خراسان را برای سومین سال متوالی در لیگ برتر حفظ کنیم

عباسی درباره تساوی تیم مشکی پوشان در دیدار برابر تراکتورسازی گفت:بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم اما از شانس بد ما هیچ کدام از توپ هایمان تبدیل به گل نشد  و در روزی که با حضور پرشور هواداران و مسئولان شهری خراسان می توانستیم تراکتورسازی را ببریم اما متوقف شدیم.در کل بازی در اختیار ما بود و حریف موقعیتی مقابل ما نداشت و دروازه‌بان‌مان هیچ عکس‌العملی نشان نداد. جا دارد از اینکه مسئولان شهرمان تصمیم گرفتند پس از مدت ها از تیممان حمایت کنند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و امیدوارم این حمایت ها در دیدارهای آینده هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم همانند 2سال گذشته باز هم سهمیه خراسان را در لیگ برتر حفظ کنیم.همچنین باید یک تشکر ویژه ای هم از تماشاگران‌مان انجام دهم که از تیم ما حمایت کردند و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم در ورزشگاه حضور یابند و با تشویق هایشان موجب شوند تا تمام بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.خوشبختانه مهاجم گرجستانی مان هم توانست با وجودی که اولین بازی خود را برای ما انجام داد انتظارات کادر فنی را تا حد زیادی بر آورد کند و مطمئنم می تواند در ادامه راه مشکلات گلزنی ما را برطرف کند.

از عملکرد کادرفنی مان رضایت دارم

مالک باشگاه مشکی پوشان دیار خراسان درباره کادر فنی این تیم هم گفت: به جزء بازی با نفت در سایر دیدارها نتایج خوبی را کسب کردیم.به طور مثال بازیکنان ما توانستند در چهار تا از 6 بازی برگشت نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی را بدست بیاورند و این نشان می دهد کادر فنی ما از توانمندی بالایی برخوردار است و از عملکرد آنها در این چند بازی اخیر رضایت دارم و مطمئنم در صورت ادامه همین روند روبه جلو می توانیم خودمان را در لیگ برتر نگه داریم.بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند.

هواداران و بازیکنان تیم خواستار بازگشت بادامکی به تیم هستند

او درباره بازگشت بادامکی هم به مشکی پوشان گفت:طبق مذاکرات انجام شده میان عنایتی و بادامکی قرار شده دوباره بادامکی به تیممان بازگردد.در ضمن خواسته قلبی هواداران و بازیکنان هم بازگشت این بازیکن به جمع به مشکی پوشان است و با توجه به اینکه او از تجربه بالایی در فوتبال کشورمان برخوردار است حضورش می تواند در ترکیب ما کمک خوبی باشد.

به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی سازمان لیگ عراق نتوانستیم بازیکنانی را که می خواهیم جذب کنیم

عباسی درباره منتفی شدن حضور بازیکنان عراقی در این تیم بیان کرد:چون سازمان لیگ عراق مجوز لازم را برای بازی کردن این بازیکن در لیگ ایران صادر نکرد برهمین اساس حضور او در تیم ما منتفی شد.او بازیکن خوبی بود اما به دلیل مشکلات نتوانست با ما قرارداد ببندد.

داوری ها در این فصل چندان رضایت بخش نیست

مالک باشگاه مشکی پوشان درباره وضعیت داوری در بیست بازی انجام شده برای این تیم گفت:داوری ها چندان خوب نیست و در برخی از مواقع داوران با سوت های اشتباهی که می زنند تنها با این کارشان موجب می شوند تا اعصاب بازیکنان ما به هم بریزد.امیدوارم در 9 بازی باقیمانده تا پایان لیگ قضاوت های بهتری را نسبت به گذشته از آنها شاهد باشیم.

به بازی های گذشته مان نگاه نمی کنیم 

او درپاسخ به این سوال که آیا مشکی پوشان در لیگ برتر باقی می مانند یا خیر،پاسخ داد:شرایط سخت است اما با این وجود 9 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و امید زیادی به ماندن در لیگ داریم. همچنین ما به بازی های گذشته مان نگاه نمی کنیم و تمرکزمان را روی بازی های باقیمانده تجسم کرده ایم تا هر طور شده با چنگ و دندان تیممان را در لیگ حفظ کنیم.مطمئن باشید که ما در لیگ برتر می‌مانیم، به همه بازیکنان‌مان اعتماد داریم و از کادر فنی به صورت کامل حمایت می‌کنیم. همچنین تنها فاکتوری ه مانع از سقوط تیم ما می شود انگیزه بالای بازیکنان تیم است.

بازی در استادیوم امام رضا(ع) از لذت خاصی برخوردار است

مالک باشگاه مشکی پوشان درباره بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد:این اتفاق خیلی خوبی است که بازی تیم ما در برابر تراکتورسازی در استادیوم امام رضا(ع)برگزار می شود.به نظرم بازی در این استادیوم از لذت خاصی برخوردار است و با توجه به اینکه نام این ورزشگاه به نام امام هشتم (ع)مزین شده بازی در آنجا از معنویت ویژه ای برای بازیکنان و هواداران برخوردار بود و باعث می شود بازیکنان با انگیزه بازی برای بردن تلاش کنند.

عباسی در ادامه گفـت:طبق صحبت هایی که با عنایتی داشتیم قرار شد با نظر موافق او یک مدیر فنی را برای تیم جذب کنیم و به همین خاطر مذاکراتی را با مجتبی حسینی و حاج رضایی انجام دادیم اما هنوز چیزی مشخص نشده است. در هر صورت باید با سرمربی تیم مشورت کنیم تا ببینیم او روی کدامیک از گزینه های مطرح شده نظر دارد تا او را به عنوان مدیر فنی تیم در ادامه مسابقات منصوب کنیم.

مالک باشگاه تیم مشکی پوشان همچنین درمورد منتفی شدن حضور حاج‌رضایی در این تیم گفت: صحبت های مقدماتی را با حاج رضایی انجام داده ایم و منتظر هستیم تا مذاکرات نهایی را انجام دهیم ، در صورت به توافق رسیدن با او قرارداد ببندیم.

عباسی درباره دیدار این هفته مشکی پوشان برابر گسترش فولاد هم اظهار کرد:گسترش فولاد یکی از تیم های خوب کشورمان است و همچنین از مربی بزرگ و با دانشی چون کریمی بهره می برد اما با این تفاسیر ما هدفمان از قبل مشخص است و به دنبال این هستیم تا بازی را در تبریز شکست دهیم به اوضاع مان در جدول سرسامان بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد