Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@00:20:57 GMT

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (625)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۷۸۰۸

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (625)

خبرگزاري آريا - برترين ها - اميررضا شاهين نيا: سلامي دوباره خدمت همه شما عزيزان و همراهان مجله اينترنتي برترين ها. مثل هميشه با گزيده اي از فعاليت چهره ها در شبکه هاي اجتماعي در روزهاي گذشته در خدمتتان هستيم. از اين که امروز هم ما را انتخاب کرده ايد بسيار سپاسگزاريم.
خوش آمدي رابعه ي عزيز و مهربان. همگي خوب مي‌دانيم که چرا رفتي و خوب تر مي‌دانيم که چرا بازگشتي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسيار اميدواريم اين بازگشت عاقبتي جز خانه نشي براي رابعه اسکويي داشته باشد. مطمئناً امکان کار کردن براي اين بازيگرِ با سابقه، در فضاي مجاز سينما و تلويزيون ايران همانند سابق وجود ندارد ولي با توجه به توبه ي واضحي که رخ داده ميتوان به اين موضوع اميدوار بود.

سحر جعفري جوزاني ياد دوران کودکي کرده است. پستي که بيش از هر چيزي ما را متوجه تغيير محسوس در بيني سحر مي کند. دست دکترش درد نکند.

کاظم سياحي و الهام کردا در پوستر نمايش جديدي که به زودي به اجرا در خواهند اورد. کاظم سياحي با هنرنمايي در مجموعه "ليسانسه ها" توانايي بالقوه خود در بازيگري را به بهترين شکل بالفعل کرد.

عکسي از گشت و گذار خانواده دوست داشني سينما و ممنوع التصوير تلويزيون.

آتيلا و جانانِ جانش. خدايا به سلامت دارش.

جاي دارد به نوبه خودم از همه گربه سانان عزيز علي الخصوص سلاطين جنگل عذرخواهي کنم.

"قانون مورفي" نام پروژه جديدي است که امير جديدي در آن هنرنمايي خواهد کرد. "نسبت خارش هر نقطه از بدن با ميزان دسترسي آن نقطه نسبت عکس دارد" بهترين توصيف براي آشنايي با قانون مورفي است.

سلفي طور؟! الآن دقيقا فرق سلفي با سلفي طور چيست خانم رضوي؟!

سيروان خسروي در کنار مادر عزيزش و کتايون خانم رياحي در حاشيه کنسرت چند شب پيش وي در تهران.

شبنم مقدمي و احمد مهرانفر با گريم هاي جالب خود در فيلم "خجالت نکش!" ساخته رضا مقصودي که يکي از کمدي هاي حاضر در جشنوراه پيش روست. جشنواره اي که چيزي تا شروع تب و تاب آن نمانده است.

سلفي دريايي ليندا کياني، بدون افزودني هاي مجاز و غير مجاز.

هر چقدر که بهاره کم کرده، شوهر جان به شکم و پهلو اضافه کرده. قانون پايستگي چربي در اين خانواده عزيز همواره حاکم است.

عبدالرضا کاهاني با ذکر خاطره اي از شيطنت هاي شيرين دوران جواني با همسر جان، با عکسي در کنار آبشار نياگارا، تولد همسرش را تبريک گفت. خوشبختيشان مستدام.

مونيکا جون فداي جمعه غم انگيزت بشه جواد جان!

پستي که بهنام تشکر براي تشکر از کساني که تولدش را تبريک گفته بودند، گذاشت. تبريک به اين بازيگر توانا و گوينده قهار راديو و تلويزيون.

سه چيز در اين دنيا پاياني ندارد؛ جهان هستي، جهل بشر و اکران هاي فيلم "صفر تا سکو". البته در مورد مورد اول و دوم مطمئن نيستم!
-آلبرت اينشتين پس از دنبال کردن اخبار سينماي ياران

مهسا طهماسبي و ياسمينا باهر در طرفين عمو مجيد قناد در پشت صحنه فصل دوم سريال "ديوار به ديوار". حتي عمو قناد روئين تن و هميشه جوان هم از آثار گذر عمر در امان نمانده و اين آثار در اين عکس به خوبي مشهود است.

نگاه بانمک اقا بن سان پسر توپولوي بنيامين به پدرش. گويا در اين جا با خبر شده که پدرش ترانه اي به نام بارانا دارد ولي هنوز براي ساختن ترانه "بن سان" اقدامي نکرده است!

حافظ ناظري هر چه بيشتر پست مي گذارد و بيشتر اعاده فيض مي کند، رقباي کمتري در وادي خودشيفتگي براي او باقي ميماند! اول اينکه تابلوست که در عکس 13 ساله نيستي و کم کم 19 را داري. در ثاني چرا بايد فکر کني که تصور سيزده ساله بودنت براي مردم شگفت انگيز و جالب است؟!

خاور خانم باز ميگردد! ويشکا آسايش در گريم فصل دوم سريال ديوار به ديوار ساخته سامان مقدم.

باشگاه پرسپوليس علاوه بر قهرماني و ارائه فوتبال زيبا، بر روي تربيت بالرين هم تمرکز دارد.

هديه تهراني از دردهايمان گفته و چه زيبا گفته.

آقا پارسا پيروزفر دوباره دست به بوم و رنگ شد و اين جديد ترين پرتره اي است که خلق کرده.

مليکا خانم زارعي در حال هنرنمايي با پيانو. متاسفانه تصاوير اين قابليت را ندارند که بتوانيم از هنرنمايي ايشان لذت ببريم. شما خودتان زحمت بکشيد و يکي از سمفوني هاي بتهوون را تصور کنيد.

سحر قريشي در کنار دختران نوازنده دوره گرد در حوالي باغ فردوس. پستي که پيام حمايتي از نوازندگي خانم ها دارد و واکنشي به اتفاقات پيش آمده در کنسرت هاي اخير است.

سوال روز: اين عزيز کدام يک از بازيگران سينماست که اينگونه دارد سلفي کوهي مي اندازد؟

مريم خانم سلطاني سابقاً بازيگر و امروزه آرايشگر در جشن تولدي که رفقايش براي او در نظر گرفته بودند.

شهروز ابراهيمي و مادر جان به زيارت امام رضا (ع) رفته اند. التماس دعا شهروز جان.

بار الها تمامي بندگانت را از شر جوِ دوربين در امان بدار!
سيد علي صالحي در اين عکس ميتواند نامزد اسکار بهترين ورود شناخته شود!

الناز شاکردوست بازيگر محبوب کشورمان پس از حادثه اي که سر صحنه فيلمبرداري فيلم سينمايي "سراسر شب" برايش رخ داد به سختي مجروح شده و کماکان در بيمارستان است و محتاج دعاهاي ما. شهره سلطاني به عيادت الناز رفته بود که اين سلفي را با هم گرفتند.

پس از رسانه اي شدن خبر بازگشت رابعه اسکويي به وطن موج حمايتي از اين بازيگر در صفحه اکثر چهره ها به چشم ميخورد و همه خواهان بازگشت او به سينما و تلويزيون هستند.

افسانه چهره آزاد هم به عيادت الناز رفته بود. طبق اخبار استخوان هاي ران و همچنين ستون فقرات الناز دچار آسيب شده اند.

جِلفي متين ستوده و هوتن شکيبا در پشت صحنه سريال "ليسانسه ها".

سلفي کوروش سليماني با خريد خوشمزه اش در يک فروشگاه.

سلفي الهه منصوريان با مادر عزيزش که قطعا به داشتن سه دختر قهرمان بسيار افتخار ميکند.

سلفي عليرضا حقيقي در انتظار تشريف فرمايي خانم يا آقاي پرستار و کشيدن زحمت تزريق غضلاني.

مهدي احمدوند اين سلفي را پيش از هنرنمايي آرايشگر روي موهايش گذاشته است تا با سلفي پس از اتمام هنرنمايي، هواداران اش را سورپرايز کند، ولي گويا خروجي هنرنمايي آن طور که بايد نشده است چون تا اين لحظه خبري از سلفي دوم نيست!

اوضاع رئال مادريد از ايني که هست هم بدتر خواهد شد و هواداران ذلت اين تيم را با چشمان خود خواهند ديد.

توصيه هاي پزشکي بهنوش بختياري براي کيانوش گرامي که گويا دچار مشکل قلبي شده است.

سلفي بنيامين و رفيقش، کله سحر در حرم امام زاده صالح (ع).

صبا کمالي در کنار مونا فرجاد و مانيا عليجاني پس از ديدن هنرنمايي عزيزان در نمايش "شير هاي بابا خان سلطنه". صبا چرا خود را شبيه فالگير هاي دوره گرد کرده است؟

سلفي رفيقانه رضا صادقي با عمو پورنگ که در آن اعلام کرده به داشتن رفيقي مثل عمو پورنگ افتخار ميکند.

عکس مادرانه شهرام محمودي و پسرش آقا ارسام در کنار مادر عزيزش. آرزوي سلامتي داريم براي همه مادران نازنين. روح مادران سفر کرده هم قرين رحمت و شادي باشد.

ساعد سهيلي با اين پست که گوياي ارتباط تصويري او با پدرش است، تولد سعيد خان سهيلي را تبريک گفت. تبريک به اين کارگردان کاربلد سينما.

عکس زمستاني مينا ساداتي بدون هيچ توضيح و لوکيشني. فکر ميکنند هر چه بدون توضيح تر باشد، مرموز تر هستند، نميدانند که اين موضوعات اهميت چنداني برايمان ندارد.

اي بابا چقدر زود گريه ها جاي خنده ها را پر کردند بهاره خانم.

سلفي انديشه فولادوند مربوط به شغل جديدش است. او اخيراً در پارک ارم مشغول به کار شده، يکي از عوامل مشغول در بخش تونل وحشت اين پارک است.

استاد ژوله اين پيراهنش را از گندم بيشتر دوست نداشته باشد کمتر دوست ندارد. چهار سال است که او را با اين پيراهن در اماکن و عکس هاي مختلف ديده ايم. جنسش هم خوب بوده. پيراهن را ميگويم!

امير قلعه نويي براي همدردي با مردم غبارزده ي خوزستان، با ماسک روي نيمکت در بازي اخير تيمش حاضر شد. ‏امير قلعه نويي هرگز چنين دوست داشتني نبوده است. شايد راز اين بردهاي پياپي، انرژي مثبتي است که مردم براي ژنرال شجاع و دغدغه مندشان مي فرستند.

هر که طاووس خواهد... ديگر نياز نيست جور هندوستان کشد، بابايي را تا ته به سمت شرق برود، باغ پرندگان تهران پر از طاووس است.

افشين سنگ چاپ و دختر عزيزش در يک فروشگاه لوازم ديجيتال. از جعبه هاي بک گراند که چنين به نظر ميرسد.

دلنوشته ترانه عليدوستي براي هواداري که هميشه در کنار ترانه حاضر بود، به جز اين اواخر که ديگر نبود و هيچگاه نبود.

پيمان معادي اين پست بلند بالا را براي ماني حقيقي نوشته. هم تشکر است، هم قدر داني و هم تعريف. احتمالاً در واکنش به اخبار مبتني بر اختلاف و قطع همکاري ماني حقيقي با پيمان معادي در پروژه "بمب" شنيده ميشد، نوشته شده است.

آيدا نامجو بازيگر سريال ليسانسه اين پست را براي خارجي زبان ها نوشته است. بهتر است ما برويم سراغ عکس بعد.

آرام آرام مراسم مربوط به جشنواره فيلم فجر در حال آغاز شدن است. در روزهاي اخير هم اندک مراسمي با عنوان "دو قدم مانده به سيمرغ" در پرديس هاي مختلف سينمايي برگزار شده بود که اين عکس هم مربوط به يکي از مراسمات در پرديس ملت است. محمدرضا غفاري و ترلان پروانه بازيگران فيلم "جاده قديم" منيژه حکمت. خدارا شکر امسال خبري از مراسم "رونمايي از پوستر فيلم ها" نيست. پارسال زخم شديم.

همسران سروش جمشيدي و برزو ارجمد با ديدن اين استوريِ سروش که توسط برزو ثبت شده است، با آرامش بيشتري به زندگي پرداختند.

با يادي از عارف لرستاني عزيز با اين سلفي زيبا و خوش حس و حال در کنار همسرش، مطلب امروز را به پايان مي بريم. ممنون از همراهي تان. اميدوارم روز هاي باراني و برفي زيبايي پيش رو داشته باشيد. تا فردا، يا حق.

مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد