Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: تمهیدات لازم برای تامین و توزیع سوخت در استان گیلان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: از چند روز پیش جلسات داخلی مقابله با بحران در شرکت انجام شده که خروجی آن آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل، جایگاه‌ها و مجاری توزیع سوخت استان برای استقبال ازنعمات زمستانی و برف است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی اصغر عباسی با اشاره به کاهش ده درجه‌ای هوای گیلان در روزهای اخیر که با بارش برف در ارتفاعات شهرستان‌های رودبار، لاهیجان، دیلمان و رودسر همراه بوده اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و احتمال بارش برف روزهای شنبه و یکشنبه در مرکز و شهرهای بزرگ استان، آمادگی کامل برای عبور از بحران احتمالی را داریم.   مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به جلسه ویژه مدیریت بحران در شرکت اعلام کرد: تمام رانندگان نفتکش‌ها نسبت به دارا بودن تجهیزات زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن لاستیک‌ها و .... موظف شده‌اند .    حضور مداوم در محل کار روسای نواحی نه گانه و سایر مسئولان شرکتی، آمادگی تعمیرکاران مجاری عرضه در صورت بروز مشکل و آمادگی شرکت‌های پشتیبان سامانه هوشمند جایگاه‌های توزیع سوخت از مواردی بود که مدیر منطقه گیلان بر لزوم و نظارت بر اجرای آن در جلسه تصریح کرد.   همچنین به گفته وی ارسال سوخت مورد نیاز به مناطق صعب العبور که در طول سال انجام شده در این روزها نیزبا شتاب بیشتری درحال انجام است و از ابتدای ورود سامانه بارشی به استان (۹۶/۱۱/۴) تاکنون ۸۷۲ لیتر نفت سفید به مناطق کوهستانی و سخت گذر استان ارسال شده است. انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی