Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@06:29:54 GMT

بهسازی معابر خاکی ورودی غربی پایتخت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۰۳۶۳

بهسازی معابر خاکی ورودی غربی پایتخت


معاون فنی و عمران منطقه۲۱ از بهسازی معابر خاکی این منطقه با مشارکت فعال صنایع مستقر در محدوده ورودی غربی پایتخت به منظور بالا بردن سرانه زیرساخت های عمرانی خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، شهریار مهرافشار معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به وجود ۸۸۰هزار مترمربع معبر خاکی موجود در محدوده ورودی غربی پایتخت گفت: منطقه۲۱ از نظر وسعت و ساختار، یکی از مناطق بزرگ شهر تهران است و حدود ۵۱۵۶هکتار وسعت دارد که بخش عظیمی از آن دارای بافت صنعتی بوده و همین امر موجب شده تا مدیریت شهری منطقه۲۱ از ظرفیت منحصربفرد استقرار صنایع در محدوده استحفاظی خود، در قالب اجرای طرح های مشارکتی عمرانی در زمینه بهسازی معابر خاکی در مجاورت کارخانجات، صنایع و کارگاه های تولیدی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: به منظور بهسازی معابر خاکی موجود در سطح منطقه۲۱ طی جلسات متعددی که با برخی صنایع و کارگاه های سطح منطقه برگزار شد، مقرر گردید که مدیریت شهری در این منطقه جهت حذف معابر خاکی در محدوده ورودی غربی پایتخت نسبت به ارائه طرح و نظارت بر نحوه اجرا و صنایع مشارکت دهنده نیز در زمینه اجرای طرح و هزینه های جاری عمرانی پروژه ها اقدام نمایند.

مهر افشار در خاتمه یادآور شد: سیاست کلی مدیریت شهری منطقه۲۱ درخصوص بهسازی معابر خاکی در مجاورت صنایع و کارخانجات مستقر در این منطقه، “سیاست مشارکتی” است، که در همین راستا خیابان های عاشری، آوند پنجم، چهل و دوم و شهریور یکم در مرحله نهایی و روکش آسفالت قرار دارند.

true برچسب ها : پروژه عمرانی شهرداری تهران شهریار مهرافشار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل

 بارش شدید باران در منطقه سیستان باعث آبگرفتگی معابر و خوشحالی کشاورزان منطقه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود