Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش در آئین اختتامیه و اهدای جوایز این همایش ورزشی گفت: مواد مخدر و اعتیاد از بزرگترین معضلات اجتماعی است و همه در معرض تهدید آن قرار دارند و باید در مقابله با اعتیاد، احساس مسئولیت کنیم.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: یکی از راه های پیشگیری از اعتیاد، توجه به ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه است و متولیان امر باید در این رابطه برنامه ریزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: میزان آگاهی خانواده ها از مضرات مواد مخدر در اجتناب آنها از این بلای خانمانسوز موثر است و باید با افزایش آگاهی عمومی، جامعه را در برابر این خطر بزرگ مصون کنیم.
افخم حمدالله پور رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز در این برنامه ورزشی گفت: این همایش با حضور مردم و مسئولان، با هدف نشاط اجتماعی و با همکاری اداره ها و نهادها از میدان امام (ره) تا مزار شهدای این شهرستان برگزار و 2 دستگاه دوچرخه و 25 فقره کارت پول، به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.

** پایان مسابقات هاپکیدو قهرمانی استان گیلان جام معراج
هفدهمین دوره مسابقات هاپکیدو WHC قهرمانی گیلان جام معراج با معرفی تیم ها و نفرات برتر در لاهیجان واقع در شرق استان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، 86 رزمی کار این رشته از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با هم رقابت کردند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بخش پسران و در قسمت های مبارزه و هنرهای دفاع شخصی در قالب تیم هایی از رشت ، آستانه اشرفیه ، لاهیجان و لشت نشاء با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم آکادمی مرکزی هاپکیدو عنوان قهرمانی ، تیم هاپکیدو کانون بسیج مقام دوم و تیم هاپکیدو لاهیجان مقام سوم را کسب کردند.
خبرنگاران:سیدمحمدی- حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124 / 7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا