Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: مخالفان انقلاب به‌دنبال جدایی بین نسل جوان و انقلاب هستند که کم‌کاری در آشنایی جوانان با انقلاب این فرصت را به آن‌ها می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بیژن سلیمان‌پور ، فرماندار شهرستان بهارستان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بهارستان، اظهار داشت: در برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری، باید بر بازخوانی اهداف و ارزش‌های انقلاب، حفظ سرمایه اجتماعی و تعمیق و تحکیم مودت و محبت مردم با نظام تمرکز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب، گفت: این ایام بی‌تردید یادآور پیروزی‌های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) بر ظلم و استبدادی می باشد که سال‌ها بر مردم روا داشته شد.

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین به لزوم حفظ وحدت کلمه و انسجام و یکپارچی اشاره کرد و افزود: امروز باید همانند مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس، با تلاش شبانه‌روزی در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و تقویت علاقمندی و وفاداری ملت به نظام حرکت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که تمام ادارت باید در دهه فجر با یکدیگر همکاری داشته باشند، بیان داشت: دستگاه‌های آموزشی، فرهنگی، نهادهای مذهبی و...  باید تمام تلاش خود را در راستای آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب به کار بگیرند، چراکه معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به‌دنبال جدایی بین نسل جوان و انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه دشمنان با کوچک‌ترین غفلت مردم و مسئولین سعی در اجرای توطئه‌های خود دارند، تبیین کرد: کم‌کاری و ضعف در آشنا کردن و آگاهی جوانان از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب، سبب می شوند تا جوانان ما اطلاعات خود را از مخالفین و دشمنان بگیرند.

وی در پایان با توجه به لزوم تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف انقلاب، خاطرنشان کرد: از تمام مسئولین می خواهم تا با تلاش، همراهی و همکاری به برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌هر مراسم‌های دهه فجر کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشای مکانیزه برنج ظهر پنج شنبه با حضور مسؤولان در روستای لاقان واقع در بخش مرکزی شهرستان شفت انجام شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در حاشیه این آئین با بیان اینکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی بسیار ضروری است، اظهار کرد: باید کشاورزی را از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل کنیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه با بهره گیری از روش‌های علمی می‌توانیم برای پیشرفت کشاورزی و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه آب گام‌های مؤثری برداریم، گفت: از مهمترین مزایای کشت مکانیزه کاهش هزینه تولید و افزایش محصولات در واحد سطح است.

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت نیز در ادامه اضافه کرد: در سال زارعی جاری ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان معادل بیش از ۱۱ هزار هکتار از ۱۴ هزار و ۳۳۶ هکتار به صورت مکانیزه کشت می‌شوند.

گفتنی است، شهرستان شفت با داشتن ۲ بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر، نصیر محله و ۱۰۲ روستا و ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بالغ بر ۱۴۳۳۶ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در این زمین‌ها سالانه ۴۵ هزار تن برنج سفید تولید می‌شود.

کد خبر 6088504

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!