Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:35:32 GMT

روستای یولاگلدی از توابع شهرستان شوط به شهر تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۳۱۵۸

روستای یولاگلدی از توابع شهرستان شوط به شهر تبدیل شد

ارومیه - مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه هئیت وزیران، روستای یولاگلدی از توابع شهرستان شوط به شهر تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در این خصوص گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته ۶ روستای در استان واجد شرایط تبدیل به شهر بودند که طرح توجیهی و پرونده های مربوطه از چند سال قبل به وزارت کشور ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یکسال گذشته روستاهای گوگ تپه در مهاباد، حاجیلار در چایپاره و یولاگلدی در شوط تبدیل شهر و تلاش برای تبدیل روستاهای تازه کند، نصرت آباد در تکاب، نلاس در سردشت و وار در خوی ادامه دارد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح تاسیس بخش جدید فیرورق در شهرستان خوی نیز در دست اقدام و پیگیری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانداری بم اعلام کرد: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

طبق این اعلام همچنین ۱۰ خانه مسكوني نیز در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

به قرار اطلاع بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود واقع در شرق استان است که منجر به ورود آب به منازل مردم روستای خان خاتون شد.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه