Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@12:32:02 GMT

آمادگی ۳۰ سایت برف روبی در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۳۵۳۵

رویداد۲۴- به گفته عدالت امیرزاده، ۳۰ هزار کیسه شن مخصوص در سطح نواحی و معابر شهری در قالب مخازن زرد رنگ در ۱۸ محل توزیع شده است.

وی افزود: ۳۰۰ نیروی انسانی، ۲۲ دستگاه کامیون تیغه دار، ۲۲ دستگاه خاور، ۱۲ دستگاه نیسان، ۹ دستگاه شن پاش، ۲ دستگاه محلول پاش در ۸ سایت اصلی و ۲۲ سایت فرعی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: نقاط حساس منطقه ، پیش از شروع بارش شناسایی شدند و با استقرار تمامی تجهیزات و ماشین آلات برف روبی هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی نخواهیم داشت.

امیرزاده با تأکید بر آمادگی کامل و شبانه روزی سایت های برف روبی منطقه ۳ یادآور شد: با مشارکت شهروندان مبنی بر رعایت پاکیزگی نهرها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌در هنگام بارش نزولات آسمانی، مشکل آبگرفتگی و لغزندگی به حداقل می‌رسد و شهروندان می‌توانند به راحتی در معابر شهری تردد کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه