Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@03:37:41 GMT

شکنجه‌کردن شریک برای اقرار به رابطه پنهانی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۸۳۵۱

شکنجه‌کردن شریک برای اقرار به رابطه پنهانی

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، چند روز قبل مردی به اداره پلیس رفت و از مردی که شریک کاری‌اش بود به اتهام شکنجه و حبس شکایت کرد.


شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل با یکی از دوستانم به نام کریم شریک کاری شدم. ما دو نفر در کاری با هم سرمایه‌گذاری کردیم. الان چند روزی است با هم اختلاف داریم و قرار بود با هم حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ساعت قبل کریم با من تماس گرفت و مرا به خانه‌اش دعوت کرد تا درباره کار و اختلاف حسابمان با هم صحبت کنیم. وقتی به خانه‌اش رفتم همسرش در را باز کرد و مرا به خانه‌شان دعوت کرد. او گفت که شوهرش گفته من در خانه منتظر او باشم.

همسرش با چایی از من پذیرایی کرد تا اینکه دقایقی بعد کریم به خانه آمد. وقتی دوستم وارد خانه‌اش شد به همسرش گفت: از خانه بیرون برود و ما را تنها بگذارد. من درباره حساب و کتاب‌هایمان شروع به حرف زدن کردم که کریم عصبانی شد و ادعا کرد من با همسرش رابطه پنهانی دارم.

در حالی که شوکه شده بودم او دست و پای مرا با طناب بست و شروع به بازجویی کرد. به کریم گفتم که اشتباه می‌کنی و می‌توانی از همسرت سؤال کنی، اما او به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و اصرار می‌کرد من به ارتباط دروغین اعتراف کنم، اما من به او گفتم که اصلاً با همسرت هیچ ارتباطی ندارم و نداشته‌ام.

کریم لحظه به لحظه عصبانی‌تر می‌شد و مرا به شدت کتک می‌زد. او کم کم شکنجه‌های دردناکی روی من انجام داد تا جایی که سیخ کباب را روی اجاق گاز داغ می‌کرد و بر بدنم می‌گذاشت به طوریکه فریاد‌ها و ضجه‌هایم به سوی آسمان بلند می‌شد.

هر چقدر فریاد کمک خواستم صدایم به گوش کسی نرسید. مرد بدگمان سه ساعت مرا به شدت شکنجه داد تا جایی که چند باری می‌خواستم بی‌هوش شوم تا اینکه خسته شد و دست و پایم را باز کرد و مرا از خانه‌اش بیرون آورد. او تهدید کرد موضوع را به کسی نگویم و شکایت نکنم، اما من تصمیم گرفتم از دوستم به اتهام شکنجه و حبس در خانه‌اش شکایت کنم. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در نخستین گام کریم را شناسایی و بازداشت کردند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها گفت: من و شاکی با هم دوست و شریک‌کاری هستیم. مدتی بود به او بدگمان شده بودم و احتمال می‌دادم با همسرم ارتباط تلفنی و پیامکی دارد. آنقدر این موضوع مرا آزار داد تا اینکه تصمیم گرفتم از او اعتراف بگیرم.

روز حادثه به بهانه حرف زدن درباره حساب و کتاب‌های کاری‌مان او را به خانه‌ام دعوت کردم تا او را امتحان کنم. وقتی قبول نکرد که با همسرم ارتباط دارد او را به شدت کتک زدم و شکنجه کردم تا اعتراف کند، اما او مدعی بود که ارتباط ندارد به همین دلیل او را آزاد کردم.

تحقیقات از متهم به دستور قاضی رضوانی ادامه دارد.

روزنامه جوان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.   به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری دیدار  کردند.   ️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبری است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.   گزیده بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار را در ادامه بخوانید:   * تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است   * تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.   * الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.   * غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار  افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.   * نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.   * فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.   * دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد   *شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.   *این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.   *آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند.   این خبر تکمیل می‌شود کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان