Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@14:20:02 GMT

برف شدید در مازندران / هراز و کندوان بسته باقی ماند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۹۶۳۱

برف شدید در مازندران / هراز و کندوان بسته باقی ماند

خرداد:مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که به علت بارش شدید برف و کولاک محور هراز و کندوان در این استان از شب گذشته تاکنون مسدود است و سوادکوه تنها محور باز برای تردد به پایتخت کشور است.


به گزارش خرداد ،عباسعلی نجفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگا رایرنا افزود : محور کندوان در حوزه استحفاظی استان البرز ( چالوس- کرج) و هزار ( آمل- تهران) از شب گذشته مسدود شدند و راهداران سرگرم بازگشایی این محورها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگانی که قصد عزیمت به تهران را دارند خواست تا از محور سوادکوه استفاده کنند.نجفی گفت که در محور ساری - سمنان نیز برف و کولاک ادامه دارد و تردد در این محور نیز به کندی انجام می شود.وی اضافه کرد : طبق گزارش راهداران برف و کولاک در تمام محورهای اصلی و فرعی مازندران از منتهی الیه غرب تا شرق ادامه دارد و تردد در مناطق کوهستانی تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در عین حال پیش بینی کرد که محور هراز تا ساعاتی دیگر باز شود.نجفی دلیل تاخیر در بازگشایی محور هراز را از شب گذشته تاکنون شدت یافتن بارش برف و کولاک در این محور اعلام کرده است.معاون راهداری مازندران به رانندگان و مسافران توصیه کرد تا در صورت امکان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت تردد در محورهای مازندران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد که با نفوذ جریان ناپایدار به استان از روز گذشته بارش برف و باران تا سه شنبه هفته جاری در این خطه شمال کشور ادامه دارد.همچنین بارش برف و کولاک که از عصر روز شنبه هفتم بهمن ماه در مازندران شروع شد، برخی از مدارس استان را در کلاردشت، کجور و بلده به تعطیلی کشاند.مازندران 3 هزار و 500 کیلومتر محور اصلی دارد که 600 کیلومتر آن را محورهای برفگیر تشکیل می دهند .در زمستان سال جاری 33 گروه راهداری زمستانی با 250 دستگاه ماشین آلات و 400 راهدار به 22 راهدارخانه در گردنه های برفگیر مازندران مستقر هستند .
برچسب ها: برف ، هراز ، کندوان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • کندوان یک‌طرفه شد