Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علت پیوستنم به مجموعه «محکومین» در درجه اول به دلیل حضور آقای مفید تهیه‌کننده کار بود؛ مطمئن بودم که این تهیه‌کننده همچون همیشه نگاهی ویژه‌ به متن دارد و تعامل و وسواس در آثارش مشهود است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سپیده خداوردی نخستین‌بار کار بازیگری‌اش را با حضور در مجموعه «بچه‌های خیابان» به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد؛ اما پیش از بازی در این مجموعه هم دستی بر آتش فعالیت‌های هنری داشت و مدتی در ارکستر ملی ایران ساز می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوردی در سال‌های بعد از پخش بچه‌های خیابان هم همچنان گزیده‌کاری‌اش را ادامه داد و از آن دسته بازیگرانی نیست که هر روز چهره‌اش را در مجموعه‌ای و شبکه‌ای ببینیم.

او پس از بازی در مجموعه‌هایی چون «از یاد رفته»، «سهمی برای دوست»، «پروانه» و «آوای باران»، این شب‌ها «محکومین» را روی آنتن دارد؛ مجموعه‌ای حقوقی و اجتماعی که به موضوع مجازات جایگزین اشاره دارد و خداوردی در کنار لیلا زارع، نقش یکی از دو مددکار قصه را ایفا می‌کند و به کمک شخصیت‌ها می‌آید. این بازیگر از ضوابط بازی در این نقش می‌گوید:

علت پیوستنم به مجموعه محکومین در درجه اول به دلیل حضور آقای مفید تهیه‌کننده کار بود. من پیش از این تجربه دو اثر دیگر را با ایشان داشتم و تله‌فیلم «غافل» به کارگردانی منوچهر هادی و مجموعه «سهمی برای دوست» به کارگردانی مسعود اطیابی سابقه همکاری‌های قبلی‌ام با آقای مفید محسوب می‌شد. مطمئن بودم که این تهیه‌کننده همچون همیشه نگاهی ویژه‌ به متن دارد و تعامل و وسواس در آثارش مشهود است.

تم و درون‌مایه محکومین تازه و نو بود و پرداختن به این موضوع آن هم برای اولین‌بار جسارتی ویژه می‌خواست. هم آقای مفید و هم کارگردان و عوامل دیگر کار، این جسارت را پذیرفتند و با استفاده از تجربه‌شان قدم در راه ساخت مجموعه محکومین گذاشتند. اما علت این‌که چه شد خودم بازی در این مجموعه را پذیرفتم، یکی از دلایلش این بود که من معمولا همیشه در مجموعه‌های مختلف نقش یک را بازی کرده بودم، اما هیچ‌گاه این موقعیت پیش نیامده بود که در مجموعه‌ای اپیزودیک بازی کنم. البته سال گذشته بازی در یک مجموعه اپیزودیک را تجربه کردم.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو