Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:35:39 GMT

اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق حاشیه ابهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۳۲۱

اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق حاشیه ابهر

ویزیت رایگان اهالی مناطق حاشیه ای شهر ابهر به همت بسیج جامعه پزشکی،قرارگاه جواد الائمه(ع) و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴، حسین مردانی دبیر ستاد طرح جواد الائمه سپاه ناحیه ابهرگفت: ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار ابهر در قالب این طرح  به همت بسیج جامعه پزشکی  و با همکاری قرارگاه جواد الائمه(ع) و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد ۲ نفر پزشک عمومی، ۱ نفر داروساز، ۳ نفر پرستار، ۱ نفر از متخصصین تغذیه و روانشناس و دارویار حضور داشتند.

مردانی گفت: ویزیت رایگان منطقه حسین آباد در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد و در قالب این طرح بیش از ۲۵۰ نفر از شهروندان از خدمات ویزیت، مشاوره پزشکی و روانشناسی استفاده کردند.

دبیر ستاد طرح جواد الائمه سپاه ناحیه ابهربا اشاره به اینکه در قالب این طرح پایش سلامت سنجش فشارخون و کارگاه اموزش پیشگیری از  اعتیاد ویژه خانواده های این محل با حضور کتر ملکی رییس امدادی ابهر،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار گردید.

وی در ادامه بااشاره به برپایی میز خدمت با حضور فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: در این طرح، سرهنگ فروزنده از نزدیک و به صورت چهره به چهره از مشکلات مردم مطلع شدند و در راستای رفع آنها تلاش کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران