Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت چيدانه: دکوراتورها و طراحان داخلي هر سال ايده هاي جديدي براي ايجاد تنوع در اين صنعت پرطرفدار به مخاطبان خود معرفي مي کنند. اما نکته اي که قابل توجه و تامل است از بين رفتن مرزها و بايد و نبايدها در دکوراسيون بوده که باعث مي شود سليقه شخصي افراد در طراحي بيش تر شده و در نتيجه احساس آرامش و تعلق خاطر بيش تري در فضا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همين راستا با آغاز سال ميلادي جديد، دکوراسيون داخلي 2018 را به شما معرفي مي کنيم. عناصر مهم و اصلي در اين تعريف رنگ، مبلمان، المان هاي دکوراتيو و نورپردازي خواهند بود.


مسلما با انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال، ديدن آن در دکوراسيون دور از ذهن نيست. اين رنگ مي تواند در مبلمان، فرش و حتي تابلوهاي دکوراتيو ظهور کند. اما بايد اين را به شما بگويم که ترکيب هاي رنگي خاص مي تواند جلوه اي خاص به فضاي شما ببخشيد. بنابراين خود را محدود به رنگ خاصي نکنيد. سعي کنيد رنگ هاي روشن و جسورانه را به کار ببريد. البته بهتر است براي اين کار رنگ کف، سقف و ديوارها را به رنگ خنثي در نظر بگيريد تا مبلمان و وسايل خاص خودي نشان دهند.


از نظر طراحان و مشاوران هوم سنترو مبلمان سال 2018 به صورت پارچه اي يکپارچه، نهايتا با پايه هاي چوبي است. در اين سال مبل ها با تزيينات زياد و به سبک کلاسيک را کاملا فراموش کنيد. همچنين انتخاب پارچه و رنگ مبل تنوع بيش تري يافته و مي توانيد ترکيب چند رنگ و يا چند طرح را به کار ببريد. کوسن هاي نقش دار هم که ديگر نيازي به معرفي ندارند و به خوبي روي مبلمان شما مي نشينند. اين مبلمان مي تواند مانند سبک مدرن، داراي خطوط صاف و مستقيم بوده و يا کمي انحنا و مدل خاص داشته باشد. بهتر است رنگ و نقش پارچه را متناسب با مدل مبل انتخاب نماييد.


پارتيشن ها يا جداکننده ها سال هاي زيادي است که در معماري داخلي و دکوراسيون جايگاه ويژه اي پيدا کرده اند، به خصوص از زماني که از حالت صلب و ديوار مانند خود خارج شده و به يک جداره شفاف تبديل گشتند. اما اين بار شرکت هوم سنترو، براي دکوراسيون 2018، اين جداره ها را با طراحي هاي خاص تر و متفاوت تر ارائه داده است. ممکن است در نظر اول اين طرح ها کلاسيک به نظر بيايند، ولي شايد بد نباشد با اين کار کمي لوکس بودن را وارد فضاي خود کنيد. البته از ديگر پيشنهادات اين شرکت براي فضاهاي کوچک تر استفاده از کتابخانه هاي ظريف و شيک به عنوان يک جداکننده است که در عين تفکيک فضا باعث تارک تر شدن آن نمي شود.


پيشنهاد دکوراسيون 2018 به کاربردن دکور و قفسه هاي بسيار ساده بدون هيچ گونه تزيينات اضافي است. اگر از دکور چوبي استفاده مي کنيد، آن را بدون شيشه و هماهنگ با چوب مبلمان خود انتخاب نماييد. اما اگر از دکورهاي چوبي خسته شده ايد، مدل هاي فلزي و سبک روح تازه اي به فضاي شما مي بخشند.
آينه از عناصر جداناشدني دکوراسيون خانه است. اما پيشنهاد ما به شما استفاده از آينه هاي لوکس تر است. اگر آينه شما طرح خاص و لوکس داشته باشد، علاوه بر کارآيي هايي که در فضا از خود نشان مي دهد، به عنوان يک عنصر دکوراتيو ديوارتان را مزين خواهد کرد.

اصل آخر در دکوراسيون سال 2018 نوپردازي است. براي اين کار شما دو گزينه داريد که متناسب با نکاتي که در بالا به آن ها اشاره کردم، مي توانيد بهترين را انتخاب نماييد. گزينه اول به کار بردن لوسترها و چراغ هاي دکوراتيو با مدل هاي خاص است. مهم نيست که کلاسيک و لوکس باشد يا کاملا مدرن! مهم اين است که نقش يک عنصر دکوراتيو را براي شما بازي کند. در حالت دوم، انتخاب شما مي تواند نورپردازي مخفي باشد. در اين حالت يک نورپردازي يکنواخت به دست مي آوريد، بدون هيچ چراغ و لوستر اضافي. اين بستگي به سليقه و سبک دکوراسيون شما خواهد داشت.
کلام آخر : هوم سنترو توانسته بهترين مجموعه از کالاهاي داخلي و خارجي را با استفاده از متخصصين خارجي در خط توليد و بهره گيري از دانش طراحان داخلي مجرب در سطح فروش به معرض نمايش قرار دهد و با شعار يک لوکس مقرون به صرفه، مي تواند مشاوري حرفه اي براي شما باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا