Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، در حکم دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان خطاب به مسعود هندیان آمده است: با استعانت از خداوند منان و نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی و به پیشنهاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و با عنایت به استعفا مدیرکل محترم دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری لذا با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری امید است با تمام توان و دقت نسبت به برنامه ریزی و پشتیبانی امور اقتصادی، جذب و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در پرتو عنایات الهی و با جدیت و پشتکار و در راستای منویات مقام عظمای ولایت، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، مسعود هندیان در حال حاضر مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان است که با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان منصوب شده است.

پیش از این، مسعود پاکزاد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • انتصابات جدید در گیلان
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو