Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن شوهر دار وقتی فریب پسر مغازه دار را خورد نمی دانست چه بلایی بر سرش خواهد آمد.

فریب خوردم و با یک ندانم کاری بچگانه زندگی آرامم را نه تنها به نابودی کشاندم، بلکه به خاطر زیاده خواهی و هوسرانی های خودم، دخترم را که پاره تنم بود از دست دادم تا با جوان دیگری که ادعا می کرد مرا عاشقانه دوست دارد، ازدواج کنم، اما با این کار خودم را سیاه بخت کردم و زندگی ام را از دست دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

شقایق 31ساله در حالی که گریه کنان عنوان می کرد اشتباه کردم، فریب خوردم و به راحتی در چنگ مردی روانی و خودخواه گرفتار شدم که جز کتک زدن من چیز دیگری نمی داند، به کارشناس اجتماعی کلانتری  گفت: 17سال بیشتر نداشتم که به اصرار مادرم با مردی ازدواج کردم که 15سال از من بزرگ تر بود. هوتن موقعیت اجتماعی خیلی خوبی داشت و مردی آرام و سر به زیر بود، اگرچه همواره سعی می کرد همه نوع امکانات رفاهی را برایم فراهم کند و رفتار محبت آمیزی نسبت به من داشت، ولی به خاطر اختلاف سنی زیاد هیچ گاه نمی توانست احساسات و عواطف مرا درک کند و به همین خاطر در بسیاری از مسائل خصوصی و خانوادگی با یکدیگر اختلاف داشتیم.

من در آن سن و سال دوست داشتم لباس های مد روز بپوشم و آن طور که خودم دوست دارم آرایش کنم ولی هوتن کاملا مخالف این کارها بود و هیچ گاه نمی خواست مرا درک کند. به همین خاطر اصلا با هم تفاهم نداشتیم و من هیچ وقت عاشق او نشدم. 13سال زندگی ما به همین ترتیب سپری شد تا این که روزی برای خرید وارد فروشگاهی شدم که فروشنده آن، جوانی حدود 25 ساله بود. آن روز آن جوان به اندازه ای از زیبایی و رفتارم تعریف و تمجید کرد که متوجه گذر زمان نشدم. 2ساعت بعد در حالی از «متین» خداحافظی کردم که ذهنم مدام درگیر تعریف های او بود، به طوری که حتی دخترم متوجه پریشانی روحی من شد. این گونه بود که اسیر هوسرانی خودم شدم و با متین ارتباط برقرار کردم. او هر روز مرا ستایش می کرد و من روابطم را با او نزدیک تر می کردم. این در حالی بود که هوتن به خاطر اعتمادی که به من داشت، هیچ گاه به رفت و آمدها و تلفن های من مشکوک نمی شد. تا این که متین از من خواست با او ازدواج کنم. او تک پسر خانواده اش بود و عنوان می کرد هیچ کس جرأت مخالفت با او برای ازدواج با مرا ندارد. چند روز بعد خیلی راحت به همسرم گفتم من طلاق می خواهم. او که از تعجب چشمانش گرد شده بود، ابتدا فکر کرد شوخی می کنم، اما وقتی فهمید موضوع جدی است، سوال کرد چرا طلاق می خواهی؟ من که نمی توانستم موضوع ارتباطم با متین را آشکار کنم، بهانه های واهی را مطرح کردم که خودم هم خنده ام گرفته بود. بالاخره به او گفتم مهریه، جهیزیه و حتی دخترم را به تو می بخشم و تنها طلاق می خواهم.هوتن که دیگر چاره ای نداشت، رضایت داد و من به امید یک زندگی رویایی به عقد رسمی متین درآمدم، اما همان روزهای اول به پوچ بودن همه حرف ها و وعده های متین پی بردم و فهمیدم او یک بیمار روانی و خودخواه است. دیگر از آن تعریف و تمجیدها خبری نبود وهیچ اعتمادی به من نداشت. او مدام مرا در خانه حبس می کند و کتکم می زند. دیشب وقتی عنوان کردم دلم برای دخترم تنگ شده است، آن قدر کتکم زد که بیهوش شدم. حالا فهمیدم که چه اشتباه بزرگی کرده ام و با دست خودم زندگی شیرینم را نابود کردم.حالا دیگر...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی وارد خانه شدم شوهرم را با دختر 14 ساله همسایه در وضعیت بدی دیدم و ..! + عکس

ساناز در اتاق وکیل صحنه ای باورنکردنی دید و..!

عروس جوان، داماد 73 ساله را به خاطر مهریه به زندان انداخت!

نیمه شب در خانه مجردی 2 بچه پولدار نیاورانی چه گذشت؟ / پدرام را به تخت بسته بود و ..! + عکس

شوهرم وقتی 2 بچه را باردار بودم شهید شد / زن سوم یک مرد شدم و حالا بچه هایم شناسنامه ندارند! + عکس

مرد وحشی دختر 18 ساله را وقتی آخر شب از سینما خارج شد، به خلوتگاه شیطانی بردد و ..! + عکس

جزئیات جدید از عملیات سپاه ضد تروریستهای داعش در غرب کشور + عکس داعشی های دستگیر شده

مرگ جراح قاتل در سلول زندان / او همسرش را کشته بود + عکس

کیومرث شوهر صیغه ای مادرم را کشته است! + عکس

پایان شوم شوخی‌های غیراخلاقی‌ سیامک و کیارش در خانه مجردی زن تنها + عکس

خودکشی پسر درسخوان بخاطر شوخی کثیف همکلاسی هایش

آتش‌نشان ماسک اش را به زن جوان زابلی داد و خودش در میان دود و آتش گرفتار شد و ..! + عکس

خودکشی کارمند زن 28 ساله پس از خداحافظی تلخ از همکارانش

دوستم وقتی آمد من و زنش تنها بودیم، او زنش را بیرون فرستاد و مرا وحشیانه شکنجه‌ داد!

موتورسواران، راننده پژو را زیر پل ستارخان تهران کشتند + عکس

اولین عکس از داعشی ها دستگیر شده در غرب کشور

فوری / داعش وارد خاک ایران شد / سپاه وارد عمل شد

دستگیری یک دانشجوی دندانپزشکی به خاطر شیرین کاری / عادل فیلم را پخش کرد و ..! + فیلم و عکس

اقدم زشت زن جوان در رزن همدان + عکس

نقشه زن 24 ساله برای جویندگان کار

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اوسمار با تعویض های اشتباهی که در نیمه دوم انجام داد سبب شد تیم از نظر روحی و روانی از هم پاشیده شود و بازی برده را به آلومینیوم اراک واگذار کند.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در رقابت های جام حذفی، اظهار کرد: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و آلومینیوم اراک را از جلو تحت فشار قرار داده بود، کارهای تاکتیکی و پرس کردن را به خوبی انجام می داد و همین امر سبب شد تا در نیمه اول دو گل بزند. در نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد اما نیمه دوم متاسفانه ۱۸۰ درجه تیم تغییر کرد به ویژه  در دقیقه ۶۰ تیم کلا عوض شد و با تعویض های اشتباهی که اوسمار انجام داد سبب شد تا تیم از هم پاشیده شود و بازی ۲ بر صفر به تساوی ۲ بر ۲ کشیده شود.
وی گفت: ما می توانستیم برنده دیدار باشیم اما تعویض های اشتباه اوسمار سبب شد تا بهترین نفرات مثل سروش از خط هافبک بیرون کشیده شود و شادابی و طراوتی که نیمه اول داشتیم با تعویض اشتباه از بین رفت و برعکس آلومینیوم اراک جان تازه گرفت.
عربشاهی تاکید کرد: در این بازی خودمان سر خودمان را بریدیم. در این دیدار وجود یک دروازه بان باتجربه کاملا احساس می شد تا بتواند تیم را از عقب راهنمایی و نقاط ضعف و قوت تیم را با فریاد زدن به آن ها گوشزد کند.
این پیشکسوت پرسپولیس افزود: اوسمار به تنهایی تصمیم نمی گیرد. نفراتی هستند که از کنار زمین به داخل زمین نفرات را ارنج و یا تعویض می کنند که این جای تاسف دارد. در شرایطی که می توانستیم ۴ بر ۲ برنده دیدار باشیم بازی به وقت اضافی و پنالتی کشیده شد.
وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در نیمه اول از نظر روحی و روانی، ارائه بازی ترکیبی و تحت فشار قرار دادن تیم مقابل عالی بود در نیمه دوم به ویژه دقیقه ۶۰ تیم کاملا دگرگون و از هم پاشیده شد و بازی که می توانست برنده دیدار باشد به آلومینیوم اراک واگذار کرد.
عربشاهی در پایان در ارزیابی از تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: تیم بسیار خوب و باانگیزه ای بود و بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد