Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا احمدی مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پرواز مسیر‌های شیراز، ساری و برعکس در شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز عسلویه، ساری و برعکس در شرکت هواپیمایی زاگرس امروز یکشنبه ۸ بهمن ماه به علت بدی آب و هوا لغو شد.

وی افزود: با وجود لغو پرواز در برخی فرودگاه‌های کشور به علت بارش برف از روز گذشته، جز لغو دو خط پروازی در ساری، بقیه پرواز‌های فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر لغو نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران از مسافران خواست: قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌های مازندران با تلفن گویا اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و از وضعیت پرواز‌ها و دیگر مسائل سفر خود آگاه شوند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران افزود: مازندران سه فرودگاه در شهر‌های ساری، نوشهر و رامسر دارد که هر کدام از این فرودگاه‌ها به ترتیب هفته‌ای ۵۲، ۱۰ و ۱۸ پرواز داخلی رفت و برگشت دارند.

دمای هوای مازندران در ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج درجه کاهش یافت و بارش برف و باران در مناطق کوهستانی مازندران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

دو خط پروازی در ساری لغو شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران