Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعاء با اشاره به اینکه دولت نسبت به استقرار شبه‌نظامیان تحت امر امارات و عربستان در عدن به شدت نگران است، گفت: هدف از استقرار این گروه از نیروهای خارجی آغاز جنگ در خیابان‌های شهر عدن است.

به گزارش ایسنا، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعاء در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: این شبه نظامیان گروهی ماجراجو هستند که مردم را در تشکل‌های نظامی و امنیتی هدایت می‌کنند و هدف از استقرار آنها آغاز جنگ در خیابان‌های شهر عدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن حبتور در ادامه تمامی چهره‌های شناخته شده را مسؤول ریخته شدن خون مردم یمن در استان‌های جنوبی و شرقی و به شکل خاص شهر عدن دانست و گفت: رهبران این شبه‌نظامیان به دنبال انجام این قدامات غیرمسؤولانه هستند و در گذشته نیز درگیری‌هایی به راه انداخته و امروز نیز به دنبال ایجاد جنگ داخلی هستند.

نخست وزیر دولت نجات ملی در ادامه اظهار داشت: این شبه‌نظامیان در عدن هیچ طرح سیاسی واقعی که در راستای خدمت به یمنی‌ها باشد، ندارند و آنها تنها آلت دست استعمارگران عربستانی و اماراتی هستند.

طارق سلام، استاندار عدن نیز در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت: طرح ایجاد درگیری‌ها در عدن امروز آغاز شده و عربستان و کشور اشغالگر امارات با هماهنگی کامل با یکدیگر پشت این اتفاقات هستند و امنیت و ثبات عدن را هدف قرار داده‌اند.

استاندار عدن با اشاره به وجود طرحی برای ایجاد آشوب داخلی در عدن، به مردم یمن هشدار داد از این طرح‌ها دور بمانند.

وی تاکید کرد: در طرح عربستان و امارات برای برهم زدن اوضاع در عدن، بندر، موقعیت جغرافیایی و تاریخی این شهر هدف قرار داشته و هدف اصلی تقسیم یمن است که ابتدا از عدن آغاز شده است.

سلام افزود: ما در اینجا صاحب حق و مالک این سرزمین هستیم و از تمامی امکانات برای دفاع از حق‌مان استفاده خواهیم کرد.

استاندار عدن در ادامه تاکید کرد: شورای انتقالی یکی از ادوات کشورهای اشغالگر بوده و تمامی قدرت‌هایی که در یمن حضور دارند شکست خورده و بی‌اراده هستند.

وی در پایان گفت: گروه‌های عدن در عمق یمن، در مناطقی که نمی‌توان آنها را تصرف کرد، حضور دارند و ما به زودی جایگاه خود را در عدن باز پس خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم