Web Analytics Made Easy - Statcounter

"عطر عاشقی" ویژه برنامه گرامی‌داشت شهدای 6 بهمن سال 60 در بقعه میرحیدر آملی، جوار مزار پنج شهید گمنام برگزار و توسط شبکه پنج مازندران و تهران به صورت زنده پخش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، "عطر عاشقی" ویژه برنامه گرامی‌داشت شهدای 6 بهمن سال 60 در بقعه میرحیدر آملی جوار مزار پنج شهید گمنام برگزار که توسط شبکه پنج مازندران و تهران به صورت زنده پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی