Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:34:43 GMT

کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۴۱۴۵

کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است

‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه حدود یک متر و 30 سانتی برف در برخی از مناطق کوهستانی به زمین نشسته است، گفت: کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.

‌مهندس محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا‌، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی، اظهار کرد: علی رغم بارش برف سنگین و کولاک در بسیاری از راه های استان به ویژه راه های کوهستانی،با تلاش همکاران خوب ما در تیم های راهداری مستقر در راهدارخانه های استان کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان،با بیان اینکه حدود یک متر و 30 سانت برف در برخی از مناطق کوهستانی به زمین نشسته است،افزود:در مناطق کوهستانی به لحاظ شدت بارش و شیب تند جاده ها، به مردم توصیه می‌کنیم در صورتی که سفر ضروری داشته باشند،حتما با خودشان لوازم زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسائل ایمنی زمستانه و گرمایشی همراه کنند.

وی با تاکید بر لزوم باز نگه داشتن همه راه های استان، گفت: در صورت بارش برف شدید سعی شده تا جایی که ممکن است راه‌ها باز نگه داشته می شود، اما باید در زمان بارش شدید تردد تا جایی که ممکن است کم باشد که ادوات راهداری بتوانند نسبت به بازگشایی راه ها و برفروبی اقدام کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: زمانی که خودروها در طول راه ها هستند، عملا دستگاه های راهداری که طول و عرض بزرگی دارند،نمی توانند عملیات را درست و صحیح به اجرا درآورند، لذا هم استانی ها اگر سفر غیر ضروری دارند، به جاده های برون شهری مراجعه نکند.

نازک کار‌ با اشاره به مسدود شدن جاده رشت – لوشان، خاطرنشان کرد: مسئولان استان قزوین منطقه کوهین را به لحاظ کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود کردند لذا ما در استان گیلان نیز نمی گذاریم خودروها به آن سمت برود و در کولاک گیر کنند.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان بارش باران و برف گزارش شده است، گفت: محور پونل – خلخال به جهت احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد