Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سید ابراهیم کشاورز در نشست فعالان اقتصادی با برخی مدیران دستگاه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند بود و نبود گمرک فرقی ندارد سخن درستی نیست بلکه باید بدانند پتانسیل استان همین بوده و بیشتر از این ظرفیت صادرات نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید مسائلی مطرح که بتوانیم 4 سال دیگر از عملکرد خود دفاع کنیم، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های اخیر روند رو به مطلوبی داشته که این مهم بیانگر تلاش‌های انجام شده است.

کشاورز با بیان اینکه با 3 شاخص بیکاری، تورم و فلاکت وضعیت اقتصادی را ارزیابی می‌کنند، ابراز کرد: در سال 92 نرخ تورم در کهگیلویه و بویراحمد 37.8 بوده که رتبه یک کشور را در این زمینه داشتیم ولی در سال 95 این عدد به 12.9 رسید در حالی میانگین کشوری 12 بوده و رتبه پنجم کشور را کسب کردیم.

رئیس سازمان اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت شاخص بیکاری در سال 92 و 95 استان بیان کرد: در زمینه بیکاری در زمینه بیکاری استان یکی مانده به آخر بودیم ولی هم اکنون به رتبه 20 رسیده‌ایم.

کشاورز وضعیت شاخص فلاکت کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 را بسیار نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: شاخص فلاکت استان رد سال 92 بیش از 54 درصد بوده که با اختلاف با سایر استان‌ها رتبه اول کشور را داشتیم اما این عدد در پایان سال 95 24.6 رسید و در این زمینه استان پنجم کشور هستیم و البته تمامی استان‌ها به نوعی به هم نزدیک هستند.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست صادرات غیر نفتی استان از درجا زدن یک دهه صادرات استان گلایه کرد و گفت: بود و نبود گمرک استان دردی را با این شرایط دوا نمی‌کند و زیاد فرقی ندارد.

انتهای پیام/غ

درجا زدن یک دهه صادرات استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر