Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:53:46 GMT

ورودی شرق اصفهان ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۴۴۳۹

ورودی شرق اصفهان ساماندهی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای طرح محور ورودی تشریفات اصفهان حدفاصل فرودگاه شهید بهشتی تا ابتدای شهر در بودجه سال ۹۷ شهرداری مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اهمیت ساماندهی ورودی شهر اصفهان، از استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیریت شهری اصفهان درخواست می‌شود با توجه به طرح‌ها و مصوبات گذشته، اجرای طرح محور تشریفات فرودگاه اصفهان به طول ۱۱ کیلومتر را در مسیر توسعه پایدار شهر مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است و مسافران نوروزی در این ایام به اصفهان سفر خواهند کرد، افزود: به طور حتم جاری شدن زاینده رود در تعطیلات نوروز بر جذابیت شهر خواهد افزود و ورود گردشگر به این کلانشهر افزایش می‌یابد، بنابراین با توجه به سیاست شهرداری مبنی بر رونق گردشگری لازم است تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شود.

 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ماههای پایانی سال نیز باید اقدامات لازم برای تشکیل ستاد نوروزی، جمع آوری متکدیان و رسیدگی به وضعیت نامطلوب پارکهای شهر انجام شود.

زندآور با اشاره به بوروکراسی غیرضروری اداری خاطرنشان کرد: از شهردار و مدیران شهری اصفهان درخواست می‌شود بوروکراسی غیرضروری اداری را کنار گذاشته و صدور مجوزهای قانونی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی لایحه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری در شورای شهر، از اعلام بودجه و عناوین پیشنهادی قبل از نهایی شدن بودجه در رسانه‌ها خودداری شود تا شورای شهر بتواند با چکش کاری مناسب در عناوین و ردیف‌ها تصمیم گیری کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اعضای شورا باید توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری،  شورایی موفق است که مسائل منطقه را شناسایی و راه‌حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد، چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد خانچی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش ملی روز شوراها اظهار کرد: همزمانی عملکرد شوراها با شروع دولت سیزدهم و تزریق اعتباراتی که سال‌های سال پرداخت نشده بود می‌تواند در کارنامه شورایی‌ها تأثیرگذار باشد، باید در مدت باقی‌مانده کارهای عقب مانده و روی زمین مانده جبران شوند و تحول جدی و اساسی در منطقه ایجاد شود.

وی افزود: باید همه توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه را احصاء کرده و راهکار حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً صبح تا شب دنبال شهردار و برخی مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد و چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: اینکه یک شهردار با حضور اعضای شورای شهر پیگیر مسائل است تا بتواند مشکلات را رفع کند لذت بخش است، این شورا قطعاً شورای شهر به معنای واقعی است.

خانچی با اشاره به اهمیت استفاده از نظرات مردم و توجه به مسائل از نگاه مردم و استفاده از تجارب گفت: باید در کنار مردم بودن تمرین شود و از مردم فاصله گرفته نشود تا موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: با تزریق نقدینگی تقریباً معوقات حقوقی به حداقل رسیده است و باید به گونه‌ای رفتار شود تا شکاف ایجاد نشود؛ باید توجه شود مبلغ عوارض آلایندگی محدود است و نباید به این پول وابسته شد زیرا اگر به این پول وابسته شوند و منابع جایگزین خلق نشود دچار مشکل خواهند شد.

خانچی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای دهه کرامت و اربعین حسینی (ع) اضافه کرد: از هم اکنون باید برای اربعین حسینی (ع) برنامه‌ریزی شود و فضای شهرها به ویژه روستاها و شهرهایی که در محور طرق الحسین (ع) باید تغییر کند به گونه‌ای که زائران متوجه تغییر شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین عملکرد مسئولان است و در این راستا باید کارها منعکس شود تا نگاه مردم نسبت به ما خوب باشد.

کد خبر 748863

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات