Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:40:31 GMT

کسب سه مقام برتر از سوی تیم بتن نقش‌جهان واحد اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۴۵۴۹

کسب سه مقام برتر از سوی تیم بتن نقش‌جهان واحد اصفهان

تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب سه مقام برتر برای سومین سال پیاپی در مسابقات تکنولوژی ساخت و تولید بتن موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(ACI) به عنوان معتبرترین مسابقات بتن کشور شد.

به گزارش خبرنگار آنا در بیستمین دوره مسابقات تکنولوژی ساخت و تولید بتن موسسه بین المللی بتن آمریکا شاخه ایران که به میزبانی این موسسه برگزار شد، 58 تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های کشور در 9 رشته تخصصی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات که در گرایش‌های بتن متخلخل، توپ بولینگ بتنی، کارایی ملات، کن استراکشن، طراحی و ساخت پل کاغذی، هنرهای بتنی، نمونه مکعبی، بتن سازگار با محیط زیست و سازه محافظ تخم مرغ برگزار شد، تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب مقام اول در گرایش بتن متخلخل، مقاوم سوم در گرایش کارایی ملات و مقام سوم در هنرهای بتنی شدند.

این مسابقات در تهران و به همت مرکز تحقیقات بتن با همکاری موسسه آموزش عالی علوم و توسعه پایدار آریا و انجمن علمی مهندسی بتن و سازه های بتنی ایران برگزار شد.

تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در چند سال اخیر با راهنمایی استادان و تلاش و مشارکت دانشجویان علاقه‌مند رشته مهندسی عمران به ترازهای بالا و عالی در مسابقات ملی و بین‌المللی رسیده‌اند.

این تیم که متشکل از 7 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی به نام‌های: امیر ظهرابی(سرپرست)، مرتضی صادقی، محمد امین سهیلی، محمد صادق‌خانی، محمد رضا اعتباریان، نگین حفیظی، نسیم مشتاقی و با راهنمایی دکتر علیرضا شهنام‌نیا، دکتر سید علیرضا زارعی و مهندس مهدی ظهرابی و همکار پژوهشی مهندس حسین غیور در این دوره از مسابقات حائز 3 رتبه برتر شد، در سال گذشته نیز موفق به کسب دو مقام برتر در گرایش‌های کارایی ملات و بتن متخلخل در نوزدهمین دوره مسابقات موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(شاخه ایران) شده بود.

موسسه بتن آمریکا یکی از معتبرترین مؤسسات علمی در جهان است که در سال ۱۹۰۴ در آمریکا تاسیس شد. این مؤسسه غیرانتفاعی که بیش از یکصد سال از عمر خود را سپری کرده است با هدف آموزش حرفه‌ای و مهندسی، تحقیقات علمی، پژوهش و توسعه استانداردهای طراحی و اجرای سازه های بتنی و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعالیت می‌کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر