Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی استان سمنان گفت: ملاده با 16 سانتی متر بارش برف و فولادمحله با دمای هوای 9 درجه زیر صفر، هر دو در شهرستان مهدیشهر پربارش ترین میزان برف و سردترین نقطه در استان سمنان بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بنائیان کارشناس هواشناسی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، با اشاره به وضعیت جوی مهدیشهر، اظهار کرد: براساس پیش بینی در سیستم های هواشناسی، بارش برف تا اواخر وقت امروز (یک شنبه 8 بهمن ماه) در مهدیشهر تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: فردا نیز در ارتفاعات شهرستان مهدیشهر بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

وی، کاهش 7 الی 15 درجه ای دمای هوای امشب شهرستان مهدیشهر را پیش بینی کرد و افزود: حداقل دمای امروز مهدیشهر 2 درجه زیر صفر بوده است.

بنائیان، فولاد محله از توابع بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر را با دمای هوای 9 درجه زیر صفر، سردترین نقطه امروز استان معرفی کرد.

وی با اعلام میزان بارش برف در نقاط مختلف شهرستان مهدیشهر، بیان کرد: آمار میزان بارش ها تا ساعت 7 و 30 دقیقه امروز صبح  براساس ایستگاه هواشناسی در هر نقطه ثبت شده است.

بنائیان اضافه کرد: براساس این آمار، در مهدیشهر 4 سانتی متر بارش برف و 3.5 میلیمتر باران، شهمیرزاد 6 سانتی متر برف، فولادمحله 3 سانتی متر، چاشم 5 سانتی متر، لرد 7.5 سانتی متر، ده صوفیان 8 سانتی متر و ملاده نیز 16 سانتی متر بارش برف داشته ایم.

کارشناس هواشناسی استان سمنان ادامه داد: ملاده در شهرستان مهدیشهر با 16 سانتی متر برف، بیشترین میزان بارش برف را در استان داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا چهارشنبه یک سامانه بارشی در استان فعالیت خواهد داشت.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یکشنبه  ۱۶ اردیبهشت آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات شاهد وزش باید هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از فردا شاهد ورود جبهه جدید بارشی به استان هستیم که رگبار و بارش پراکنده باران در اکثر مناطق استان را به دنبال دارد.

وی ابراز کرد: ورود این جبهه به استان کاهش محسوس دما را به دنبال دارد به طوری که در اغلب مناطق استان شاهد کاهش چهار تا هفت درجه‌ای دما خواهیم بود.

وی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این جبهه بارشی تا چهارشنبه مهمان البرز است و بعد از آن انتظار می‌رود مجددا آسمانی صاف داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: طی سه روز آینده میانگین بیشینه دما به ۲۰ و کمینه آن نیز به هفت درجه بالای صفر برسد و البته شدت کاهش دما در ارتفاعات استان بیشتر است.

بهاروند احمدی افزود: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا ۱۰ متر در ثانیه متغیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی