Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون محور لوشان به قزوین و پونل به خلخال به‌علت بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی مسدود است گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ استانها گیلان نظرات

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به شرایط جوی نامساعد حاکم بر استان گیلان و بارش برف اظهار داشت: هم اکنون به‌علت بارش شدید برف در محور کوهین تردد کلیه وسایل نقلیه از لوشان به‌سمت قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی استان گیلان شدت بیشتری دارد اعلام کرد: محور پونل به خلخال حد فاصل "زندانه" به خلخال به‌علت وضعیت نامناسب جوی و رعایت ایمنی مسافران مسدود است.  

محمد‌پور با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان در سایر راه‌های گیلان مشکل خاصی در تردد وجود ندارد خاطرنشان کرد: تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان گیلان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه توصیه‌ می‌شود با توجه به شرایط موجود شهروندان از تردد و سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی و برف‌گیر خودداری کنند گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای کوهستانی استان باید به‌طور ویژه‌ای رعایت شود.

محمد‌پور با بیان اینکه مسافران از سفر‌های غیرضروری در این ایام پرهیز کرده و در صورت تردد  تجهیزات زمستانی لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند گفت: رانندگان درصورت مسافرت از سالم بودن سیستم‌های گرمایشی، برف‌پاک‌کن، سیستم ترمز و چراغ خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ ت

R7877/P1336/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس