Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید که بازیکنان جوان در مسابقات پرشین کاپ به حدی خوب بودند که غیبت بازیکنان بزرگ این تیم احساس نشد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات پرشین کاپ، اظهار داشت: شرایط که الان خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از 12 سال در این تورنمنت شاهد این هستیم که جوانگرایی شده و 5 نفر از بازیکنان‌مان 20 تا 23 ساله هستند. این کاری بود که خیلی‌ها می‌ترسیدند یا نتوانستند انجام بدهند. آقای اوکتاویو به‌خاطر مشکلاتی که داشت، نتوانست در این مسابقات حضور داشته باشد، اما آقای هاشم‌پور سال‌ها کاپیتان تیم بود و بعد از آن مربی تیم ملی شد، تجربه لازم را برای هدایت تیم ملی دارد.

وی افزود: از لحاظ روحی، روانی، جسمانی، بدنی و ... شرایط‌ خوبی داریم. با جوانانی که تحویل فوتبال ساحلی می‌دهیم، بتوانیم در این مسابقات قهرمان شویم و ثابت کنیم علاوه بر اینکه بازیکنان باتجربه برای‌مان خیلی کارایی دارند، جوانان‌مان هم به سطحی رسیدند که می‌توانند کمک کنند و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. بازی دیروزمان مقابل اوکراین را همه دیدند که بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند؛ چه بازیکنان قدیمی و باتجربه و چه بازیکنان جوان که خیلی‌های‌شان برای اولین بار برای تیم ملی به میدان رفتند. سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و به هدف‌مان که درخشش در سطح دنیاست، دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی به تمجید از تیم‌های حاضر در مسابقات پرشین کاپ پرداخت و یادآور شد: آذربایجان از لحاظ رده‌بندی پایین است، اما اسپانیا و اوکراین از تیم‌های قدرتمند اروپایی هستند. آنها با تیم‌های بزرگی مانند پرتغال بازی کردند و عناوین زیادی دارند. اسپانیا تیم بزرگی است و امسال به‌جای ایتالیا در مسابقات پرشین کاپ شرکت کرده است.

احمدزاده با بیان اینکه جوانانی که در مسابقات پرشین کاپ برای تیم ملی به میدان رفتند در آینده خیلی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اضافه کرد: چیزی که برای ما و کادر فنی مهم است، این است که ما سال قبل با 10 بازیکن باتجربه تیم ملی توانستیم قهرمان شویم، اما در این دوره با جوانان 20 ساله آمدیم. هدف اول‌مان قهرمانی است و هدف دوم‌مان هم اینکه کادر فنی این جوانان را بسازد تا آنها جا پای بزرگان بگذارند و عناوینی که کسب کردیم را ادامه بدهند.

وی ادامه داد: چند سالی است که روندمان خوب بوده است. این تنها سالی است که بعد از این همه وقت در این سطح به جوانان میدان دادند. همیشه یکی دو جوان کنار تیم بود که چند دقیقه‌ای بازی می‌کردند، اما امسال تنها دوره‌ای است که جوان‌ها به اندازه ما بازی می‌کنند و برای آینده میدان می‌بینند. در این مسابقات بازیکنان بزرگی مانند پیمان حسینی، اکبری و مختاری را نداریم، اما کمبودشان احساس نمی‌شود. این نشان‌دهنده این است که جوانان‌مان خیلی خوب کار می‌کنند. امیدوارم چه ما باشیم و چه نباشیم، جوانان بیشتری بیایند که بتوانند به فوتبال ساحلی ایران کمک کنند.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ساحلی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل