Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که دستکم 20 استان درگیر بارش برف هستند و سازمان مدیریت بحران کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته اخطاریه لازم در این زمینه را به تمامی دستگاه‌ها ارائه کرده بود.

مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بارش برف در تهران و دیگر استان‌های کشور گفت: از روز چهارشنبه با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در 20 استان کشور از جمله تهران، سازمان مدیریت بحران هشدارهای لازم را به دستگاه‌های مربوطه داده و از آنها خواسته بود که در برابر برف آمادگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه بررسی خواهد شد، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید درباره اقدامات و عملکرد خود در خصوص برف پاسخگو بوده و گزارشی از آنچه که انجام داده‌اند و دلایل اقداماتی که منجر شده تا نتوانند یک سری کارها را انجام دهند، تشریح کنند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور درباره اینکه آیا احتمال دارد که فردا تهران به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شود؟ گفت: این موضوع از سوی استانداری باید به هیات دولت ارائه شود و در آنجا در این زمینه تصمیم گیری‌های لازم انجام شود.

اکبرپور درباره وضعیت امدادرسانی در شهرهای کشور نیز گفت: تا کنون مورد حادثه مستقیم ناشی از برف نداشته‌ایم. البته شب گذشته در تهران و در جاده تهران – قم محدوده حسن آباد چندین خودرو در برف زمین گیر شدند که با توجه به اینکه این خودروها فاقد تجهیزات زمستانی بودند و همچنین تراکم شدید خودروها در منطقه سبب اخلال در ترافیک این منطقه شد که در حال حاضر عملیات در این محدوده ادامه دارد.

وی با اشاره به انسداد بخش‌هایی از معابر مواصلاتی استان البرز به تهران نیز گفت: در بخش‌هایی از گرمدره و وردآورد نیز تعدادی خودرو در برف مانده بودند که عملیات در این زمینه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده سامانه غالباً پایدار تا امروز دوشنبه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آسمانی صاف تا نیمه ابری و برخی نقاط مه یا مه آلودگی مورد انتظار است، افزود: طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه به تدریج از امروز با نفوذ سامانه ناپایدار شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، ادامه داد: بارش باران در برخی نقاط شدید رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران از برپایی چادرهای مسافرتی و یا استقرار در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، تصریح کرد: تمهیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف نیز اندیشیده شود.

کد خبر 6098084

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد